Rbij

Gestart door Ron850tdi, 30-03-2005 23:26:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ron850tdi

Aanstaande maandag krijg ik m, mijn eerste Volvo ooit.

Na jaaaaren BMW plus bijbehorende 'het is het net niet' ellende maar ook zeer positieve rij-ervaringen heb ik de ommezwaai naar Volvo gemaakt. Eerst proefgereden in een 850 TDI Estate handbak, nu na mijn BMW te hebben verkocht (5-serie touring benzine) een mooie 850 TDI Estate automaat op de kop getikt van 1e eigenaar, schadevrij, moooooie opties en boekjes erbij.

Maandag (4 april) krijg ik m en ik ben r BLIJ mee......

had al een en ander gelezen hier en gehoord over de betrouwbaarheid en levensduur van de 850 tdi, en toen ik proefreed DEED alles het gewoon (was bij de BMW wel eens anders....), solide & degelijke indruk, robuust, kortom MIJN auto.

Wie weet meer informatie, eerst maar eens even lekker genieten!

Tis een witte, bouwjaar 1996, supermooie bak.

Groetjesss
Ronald.

Boeijke

Welkom Ronald.

Gefeliciteerd met je aankoop.

Wel lekker apart zo'n witte. Veel zie je ze niet.
Succes dit weekend met wachten.

En ja, iemand moet er mee beginnen:
Wij willen FOTO'S zien ;D

Willem

Peertje

Welkom, welkom.
'k vind het inderdaad ook er mooi hoor zo'n witte.
Zorg je wel dat je een emmer en spons bij de hand houdt.  ;D

Oh ja, nog even om een fotootje vragen. Dat hoort erbij.
FOTO!  ;)
Hé? Geen banner meer?

R.Bijl

foto ;D ;D ;D ;D

van harte met je aanwinst,al lid van de club?????

Robin
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

toycar

 8)
Welkom en laat kijken, kijken, kijken.....

The Saint

Hoi Ronald, welkom op het forum en gefeliciteerd met je aanschaf!

Heb zelf ook wel eens aan een 5-serie touring ged8. Ben blij dat ik de keuze voor mijn huidige V70 R nu bevestigd zie :)

Groeten The Saint
No shirt no shoes, no pinball

Ron850tdi

Hebbes!!

Mijn witte 850 TDI staat nu op de oprit, goedgekeurd door onze RDW en nu nog wachten op het kenteken!!

Hij rijdt als een dijk, een prachtige tokkel in het vooronder, 1 op 15 (!!??) en WAT een AUTO!!!

De RDW keurmeester zei "keurige auto" en binnen luttele minuten was de Volvo door de goedkeur! Het meeste werk was nog de type goedkeuring vinden in zijn lijst...

Ik heb een mooie foto gemaakt onderweg maar hoe plaats ik deze???

PS: hoe repareer je dashboardlampjes? Er zijn er een paar die geen licht geven, mn diverse bedieningsknopjes, de Volvo-radio plus de rechter temperatuurdraaischakelaar... en: de tankklep sluit niet met het centraal slot, moet ik nog even uitzoeken. Valt alles mee tov de E34 touring!!

Groetjesss (of is het grrrrroetjes hier bij de club van 5?)

Ronald (de gelukkige).

Reitse

Gefeliciteerd Ronald!
Met een beetje ijverig zoekwerk vind je het antwoord op al je vragen, echt waar!