sinds 28 november begonnen bij mijn nieuwe baas waardoor ik iedere dag 150 km woonwerk verkeer rij met Brownie.
In December stil komen te staan met de V70 omdat een slangklem van de radiateur was doorgerot.
Gelukkig kon de ANWB deze vervangen en kon ik na het bijvullen van 5 liter koelvloeistof mijn weg weer vervolgen. Mijn vriendin blij dat ik eindelijk ook eens met pech stond, omdat zij niks anders dan problemen met haar nieuwe Renault Clio heeft gehad en ze dit tot treures toe van me heeft moeten aanhoren.
In de week voor kerst bij het naar huis rijden voelde ik een ruk aan mijn stuur alsof ik over iets heen was gereden, Gestopt bij een benzinestation hoorde ik geratel onder de motorkap.
Na het openen hiervan zag ik olie bij de stuurbekrachtigingspomp en dat de poelie niet meer recht liep kapotte lager dus. Heb de multiriem maar even los gehaald en zo naar huis gereden. Mart van Avoldem gebeld en gelukkig heeft hij er voldoende liggen. Deze ging voor de kerst met de post mee.

Deze heb ik dus 1e kerstdag tot groot genoegen van mijn vriendin vervangen, toch fijn dat er instructie video's op youtube zijn te vinden. De meeste moeite had ik nog om de multieriem er op te krijgen