De Spaanse Curry: reconstrucción

Gestart door Vulk, 18-06-2016 14:44:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Vulk

Citaat van: Piere op 27-07-2016 15:05:07
Citaat van: Vulk op 27-07-2016 13:55:13
Stel dat ik volgende week terug ga en opnieuw afgekeurd wordt, krijg ik dan opnieuw verlenging van 2 weken?

Tuurlijk, als je chance hebt keuren ze je zelfs goed.

Dat ga ik proberen binnenkort. Boel even netjes afkuisen en terug gaan. :)

Ludo

De kans was heel groot dat je goedgekeurd was als je meteen terug naar de ingang was gegaan voor herkeuring...
;D

Sbv

Citaat van: Ludo op 27-07-2016 16:06:36
De kans was heel groot dat je goedgekeurd was als je meteen terug naar de ingang was gegaan voor herkeuring...
;D
Krijg je dan niet dezelfde controleur weer ?

marc-850

En naar een ander keuringsstation? Misschien keuren ze hem daar wel goed?

Vulk

Citaat van: marc-850 op 27-07-2016 16:50:19
En naar een ander keuringsstation? Misschien keuren ze hem daar wel goed?

Gaat niet, eens je afgekeurd bent geweest moet je terug naar hetzelfde keuringsstation. Binnen een weekje ga ik ik terug en zal zien. Worst case keuren ze hem af en heb ik een weekje extra de tijd.

peteRRR

Zo even voor the time being 2 laagjes wax achter laten op de koplampen als je weer naar
de keuring gaat,...helpt altijd iets.

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Jurijn R

Als dat groene briefje binnenkomt, weet ik dat er werk aan de winkel is  ;D
Momenteel zijn ze bezig, om in alle keuring stations een nieuwe installatie te gaan gebruiken voor de controle van de lichten.
Bij mij was het met een foto dat ze nemen, niet meer met de oude lichtbak er langs  :eusa_doh:
Koplampen zijn nu 2 jaar oud, en zijn volgens de foto al wazig. Wel gekeurd!  :angel:

StefanCJ

Goede verlichting is een vereiste in België om tijdig de gaten in de weg te kunnen zien. Dat ze er zo streng op controleren is derhalve goed te begrijpen.

elianmars

Citaat van: StefanCJ op 27-07-2016 21:22:28
Goede verlichting is een vereiste in België om tijdig de gaten in de weg te kunnen zien. Dat ze er zo streng op controleren is derhalve goed te begrijpen.

;D

leons850

Thomas!

Wat nu dan? http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,81588.msg1684698.html#msg1684698
Dat is toch eeuwig zonde?

Ergens begrijp ik het wel verwacht ik (zelf ook zo'n moment gehad vorig jaar).
Maar ik zou het erg zonde vinden.
Inmiddels ben ik weer dolgelukkig met mijn S70.

Ik hoop dat je je nog bedenkt.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Vulk

Citaat van: leons850 op 28-07-2016 12:06:16
Thomas!

Wat nu dan? http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,81588.msg1684698.html#msg1684698
Dat is toch eeuwig zonde?

Ergens begrijp ik het wel verwacht ik (zelf ook zo'n moment gehad vorig jaar).
Maar ik zou het erg zonde vinden.
Inmiddels ben ik weer dolgelukkig met mijn S70.

Ik hoop dat je je nog bedenkt.

Vooral persoonlijke redenen Leon.

leons850

Citaat van: Vulk op 28-07-2016 12:07:20
Citaat van: leons850 op 28-07-2016 12:06:16
Thomas!

Wat nu dan? http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,81588.msg1684698.html#msg1684698
Dat is toch eeuwig zonde?

Ergens begrijp ik het wel verwacht ik (zelf ook zo'n moment gehad vorig jaar).
Maar ik zou het erg zonde vinden.
Inmiddels ben ik weer dolgelukkig met mijn S70.

Ik hoop dat je je nog bedenkt.

Vooral persoonlijke redenen Leon.

Daar kan ik geen uitspraak over doen.
Misschien is schorsen een idee.
Anders hoop ik dat hij een goeie nieuwe eigenaar krijgt.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

henry classic v70

Inderdaad zonde...  :eusa_eh:
Je hebt er al zoveel tijd, energie en €uro's inzitten, effe doorbijten en de puntjes op de i zetten en je kunt vele jaren vooruit met deze CY toch?
Persoonlijke redenen kan niemand interpreteren, keuzes maken doe je natuurlijk zelf maar echt zonde is het wel.
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Vulk

Kreeg net de melding dat de leverdatum van de lampen vervroegd is naar morgen in plaats van 11/08.

de Boeing

:( ... Gewoon dus die nieuwe lampen erin, herkeuren en (op vakantie) gaan met die banaan! Al geef ik toe dat het keuringsverhaal hier in BE redelijk willekeurig is, ik trof vorige week een 850 kenner als keurmeester, hij herkende wat onderdelen die ik in koffer had liggen en nog op mijn nieuwe motor moet schroeven... leuk praatje mee gemaakt (wat voor mijn, bij de keuring althans, een unikum is. Hopelijk tref ik deze keurder ook als ik straks de volvo laat keuren met de nieuwe motor :D)

Kijk ook al uit naar de foto van je mega pompoen in de koffer van de CY (al was het maar omdat ze dezelfde kleur hebben :) )