afstandbediening deurvergrneling programmeren?

Gestart door onnaj, 02-05-2005 16:19:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

onnaj

Ik zie op ebay.com regelmatig afstandbedieningen voorbij komen voor de Volvo 850.

Nu vraag ik me af of deze ook te gebruiken zijn op mijn Volvo 850 GLT van januari 1994?

't Programmeren schijnt niks voor te stellen en een afstandsbediening toch wel gemakkelijk natuurlijk.

Weet trouwens niet of ik t hier goed gepost heb maar leek me t meest logische.

thuur

Je moet wel zo'n kastje (ontvanger) hebben he ;)

Dus zo'n ab. (mits te herprogrammeren) biedt uitkomst bij een defect of verdwenen kastje.

Ontvanger kost bji de dealer zo'n 110 euro en krijg je 2 ab.en bij ;)


Gr 8)

onnaj

een (denk ik) simpele vraag....waar kan ik de ontvanger eventueel vinden?

thuur

Pfff... beats me..

Is een zwart kastje, iets van 10x12 cm wat *ergens* onder je stuur zit bij die 10 miljoen kabels :-X


Gr 8)

onnaj

CiteerPfff... beats me..

Eindelijk  ;D :D :P



zoeken naar een speld in een hooiberg zeg maar.

thuur

Citaat van: onnaj op 03-05-2005 14:27:46
CiteerPfff... beats me..

Eindelijk  ;D :D :P



:-X ;D ;D ;)

Ik weet het echt niet! ;D Maar mocht je het niet hebben kun je beter een compleet alarm kopen voor 79 euro incl. verz.kosten. Zitten ook 2 handzenders bij en ik weet wel 8) hoe je dat passend moet maken op een 850 ;)


Gr 8)

mehn

Citaat van: thuur op 03-05-2005 15:16:16
Citaat van: onnaj op 03-05-2005 14:27:46
CiteerPfff... beats me..
Eindelijk  ;D :D :P
:-X ;D ;D ;)
Ik weet het echt niet! ;D Maar mocht je het niet hebben kun je beter een compleet alarm kopen voor 79 euro incl. verz.kosten. Zitten ook 2 handzenders bij en ik weet wel 8) hoe je dat passend moet maken op een 850 ;)

Ik heb daar ook zo'n zwart kastje van het alarm zitten. Staat er met koeienletters op ;D
Ik weet alleen niet of dat het kastje is waar jullie het over hebben ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

thuur

Je bedoelt toch niet het alarmrelais, mehn?

nr. 210/211


Gr 8)

mehn

#8
Citaat van: thuur op 03-05-2005 15:39:04
Je bedoelt toch niet het alarmrelais, mehn?
nr. 210/211

Zou kunnen. Zit bij mij onder het stuur aan de rechter kant thv m'n knie (als ik in de auto zit that is)  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Martijn5

Ik heb hetzelfde probleem met mijn 855 T5 2.0 '95. Ik heb er geen afstandsbediening bij maar wil graag weten waar de ontvanger (eventueel) zit. Weten jullie het nu precies? Ik zou het graag willen weten om te kijken of ik er een heb zitten? En hoe ziet het er uit?
Martijn