Het grote "Wie kent deze Volvo" topic 2018

Gestart door kulk, 11-01-2018 12:30:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan

#15
Citaat van: jas op 07-03-2018 16:51:57
Ik geef je een paar duizend korting als je voor die van mij komt kijken, het zal vast door het kleurtje komen, maar ik vind de prijzen nogal hoog.

dank je voor het aanbod, 427 is helaas niet mijn kleur  ;)
Ik ben het met je eens, het is serieus geld, vandaar dat ik het hier ook even in de groep gooi. Ik ben al een tijdje op zoek, maar het lijkt erop dat dit toch de prijsklasse is voor en nette 850R tegenwoordig....
850R Estate MT LPi '97 Rood (609)

arjen850

Citaat van: Stefan op 07-03-2018 17:04:19
Citaat van: jas op 07-03-2018 16:51:57
Ik geef je een paar duizend korting als je voor die van mij komt kijken, het zal vast door het kleurtje komen, maar ik vind de prijzen nogal hoog.

dank je voor het aanbod, 427 is helaas niet mijn kleur  ;)
Ik ben het met je eens, het is serieus geld, vandaar dat ik het hier ook even in de groep gooi. Ik ben al een tijdje op zoek, maar het lijkt erop dat dit toch de prijsklasse is voor en nette 850R tegenwoordig....

Alles hangt of staat met:

Hoe is er mee gereden door de jaren heen?

Is er gedegen onderhoud aan de auto gedaan?

De ervaring leert dat een Turbo en een automatische versnellingsbak heel lang mee kunnen gaan. Maar dat ze ook vrij handig kapot kunnen, helemaal de bak. Gelukkig kun je een hoop dingen ontdekken/uitsluiten met een proefrit. Snuffelt eens aan de peilstok voor de bakolie (branderig) het is reĆ«el om naast de aanschaf altijd geld te reserveren voor een stuk gedegen  en preventief onderhoud. Neem iemand mee met kennis van deze auto's.

)()()sT

Stefan!! Rijdt m'n oude GLT nog steeds? Wat leuk je hier weer te zien 8)

Stefan

Citaat van: )()()sT op 07-03-2018 18:36:42
Stefan!! Rijdt m'n oude GLT nog steeds? Wat leuk je hier weer te zien 8)
Hoi )()()st,

LTNS  :) hij rijdt nog steeds, zij het met wat issues afgelopen zomer. Ik heb mijn hoofd gebroken over de combi carter ventilatie, LMM en stappen motor, hij liep ineens voor geen meter meer, heb kat eruit gefikt tijdens het rijden, leek wel een DTM bak ;D en toen begonnen de problemen, heel veel lopen klooien. Uiteindelijk alles vervangen en loopt weer als een zonnetje.

Mijn grootste probleem nu is roestvorming van de achterklep, motorkap (steenslag) en de oude schade RA. Ik rij deze 850 ipv een leasebak, maar daar zit een voorwaarde aan dat de auto representatief is en dat begint nu in het gedrang te komen.

Ik moet dus kiezen, nog een hoop geld in de GLT steken, of een nette andere 850 kopen, en met de mannen van BTC hier om de hoek waar het vol met R's en T-5R's staat, wilt Stefan toch weer graag een wat snellere auto, maar wel een 850.
850R Estate MT LPi '97 Rood (609)

Stefan

Citaat van: arjen850 op 07-03-2018 17:33:39

Alles hangt of staat met:

Hoe is er mee gereden door de jaren heen?

Is er gedegen onderhoud aan de auto gedaan?
...............
Dank je voor reactie Arjen, da is ook precies wat ik probeer te achterhalen. Deze auto is ongeveer een jaar "van het forum verdwenen". ik wil graag weten wat er in 2017 met deze auto is gebeurd......  ???
850R Estate MT LPi '97 Rood (609)

KIM

Deze auto is van Scooby Doo geweest. Staat al eventjes te koop.

arjen850

Citaat van: KIM op 07-03-2018 19:01:35
Deze auto is van Scooby Doo geweest. Staat al eventjes te koop.

Je bedoelt die Belg? Kenny?

)()()sT

Ik denk dat KIM Snooby Doo bedoelt...

Die kostte toentertijd toch een fractie van deze prijs?  :eusa_think:

Stefan

praat me niet van de prijzen tegenwoordig :o

Als ik dat 10 jaar geleden had geweten had ik er 2 of 3 gekocht.....
850R Estate MT LPi '97 Rood (609)

KIM


arjen850

Citaat van: KIM op 07-03-2018 19:59:38
Klopt moet idd Snooby Doo zijn

Maar dat was toch een 2.0? Dubbele uitlaat en zwarte spoiler?

Sbv

Citaat van: KIM op 07-03-2018 19:59:38
Klopt moet idd Snooby Doo zijn
die heeft de xx PL FK gehad voor zover ik weet

Stefan

als ik het goed onthouden heb (het was erg laat geworden met zoeken hier), las ik gisteren dat hij de eigenaar voor ///Marco was
850R Estate MT LPi '97 Rood (609)

KIM

Je hebt gelijk Stefan. Mijn database was niet helemaal correct.

Stefan

NP, je kunt niet alles bijhouden  :) ik ben allang blij dat er zo snel gereageerd wordt.

durf het bijna niet te vragen maar, wat vind je van de prijs?
850R Estate MT LPi '97 Rood (609)