Groupbuy Quaife! (Afgeslagen op 13 stuks & gesloten!)

Gestart door Miyel, 17-01-2018 07:05:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jellejas

#30
Citaat van: Lindert Bogers op 24-01-2018 15:24:16
Je kan Marc ET ook benaderen, die verkoopt ze ook.

Wie gaat ze inbouwen? Is redelijk wat werk en vergeet de lagers niet gelijk mee te vervangen....
Kan iemand niet een workshop bak revisie geven? Ik kijk al uit naar alle blogposts :D
BRAAAAAAAP STUTUTU

Miyel

#31
Citaat van: Lindert Bogers op 24-01-2018 15:24:16
Je kan Marc ET ook benaderen, die verkoopt ze ook.
Als ik zijn standaard prijs zo zie, denk ik niet dat hij mee kan komen..
Misschien om zich bij deze lijst in te schrijven, dan kunnen we allemaal goedkoper inkopen.

Citaat van: Lindert Bogers op 24-01-2018 15:24:16
Wie gaat ze inbouwen? Is redelijk wat werk en vergeet de lagers niet gelijk mee te vervangen....

Het is een groeps inkoop.. als jij bij de Blokker een pannenset koopt, vraag je toch ook niet wie er in gaat koken?
Ja, lagers mee vervangen is een goed idee. Complete lager set met keerringen is te krijgen bij transmission products Europe.
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

arjenT5R

#32
Op volvospeed staat een how to kweffie inbouwen.

Blijf je dan voortaan ook eens van m'n pannen af dan Miyel ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

EricL

- Miyel, M66 (QDF13J)
- Ruubje, M56 (QDF12J)
- V70R^2, M56 (QDF12J)
- kevinwalter, M56 (QDF12J)
- mitchpruim V40forum, M56 (QDF12J)
- Evilknievel, M56 (QDF12J)
- Diederickvolvo, M56 (QDF12J)
- Staytuned, M56 (QDF12J)
- Ron Paul M56 (QDF12J)
- EricL (QDF12J)


Miyel

10  :eusa_clap: :eusa_dance:

To be continued.. maar blijft u zich vooral inschrijven..! Meer quaifes = meer korting!
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

volvo99

heb ook wel interesse c70 m56 (QDF12J)

V70R^2

En dit begon als een semi grapje ;D , haha! Fantastisch, de kracht van het forum.

Miyel

Helemaal top! 11 personen..

Ik heb gevraagd om de offerte te herzien nu we boven de 10 zitten. Zodra dit bekend is zal ik iedereen persoonlijk (PB) vragen of men het er mee eens is en de order wil bevestigen.
Houdt je postvak in de gaten zou ik zeggen ;)
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

pwaes

Kan er ook een ander type mee met de groupbuy? Indien de prijs interessant is:

Quaife QDH8J


Miyel

#39
Citaat van: pwaes op 26-01-2018 10:09:48
Kan er ook een ander type mee met de groupbuy? Indien de prijs interessant is:

Quaife QDH8J

Zeker, is al bevestigd; elk Diff telt als 1, ongeacht type. Dus ook daar geldt de korting in procent op.

Edit; op de Quaife site staat dat deze exclusief geleverd wordt door een distributeur. Zou ik dus even moeten navragen hoe dat zit met deze.. serieus interesse?
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

pwaes

Ja, neem hem maar mee in de quote. Prijzen fluctueren nogal online.

Miyel

#41
Heren, de knoop is doorgehakt!

We gaan in zee met Dutch Power Trading! De eigenaar is zelf ook Volvo rijder én forum lid. Mede hierom heeft hij ons enorm gematst en hebben wij een goede deal.
Deze deal is alleen mogelijk omdat we 10+ stuks afnemen, dit is dus een éénmalige kans (of iemand moet er later nog 10 bij elkaar krijgen  ;D)

Let op; Als ík ze direct bij Quaife UK bestel kosten ze met 20% korting (bij afname 10+) €706,30 incl engelse VAT, excl verzending. Bovendien moet ik dan de betaling en verzending regelen en zijn (btw) facturen niet mogelijk.


Dutch Power Trading biedt ze ons nu aan voor... Tromgeroffel... €xxx,- incl BTW, excl verzending!
Bovendien regelt DPT de losse verzendingen naar jullie, kunnen jullie het bedrag direct naar hem overmaken én kan iedereen een eigen (btw)factuur krijgen!
Totaalprijs zal dan op €xxx uit komen incl verzending (van Quaife UK > DPT > jou)!  :eusa_dance:


Even ter vergelijking; Als je nu op de Quaife webshop één diff koopt kost deze incl verzending €945,-!  :-X

Dit is toch een mega deal!? :eusa_clap:   (sorry, ik ben een beetje enthousiast  ;D)

Bovenstaande prijzen zijn Pond koers afhankelijk...
Pweas, de prijsaanvraag voor jou QDH8J (Saab) loopt nog, dit artikel wordt namelijk niet eens door Quaife zelf verkocht en telt dus niet als 1  :( Desalniettemin wil DPT ook jou leveren én matsen..


Ik ga degenen uit de lijst een PB sturen met de vraag of ze definitief akkoord gaan..

Voor de anderen; De bestelling is nog niet geplaatst, inschrijven kan nog!
edit; uiteindelijke prijs verwijderd op wens DPT.
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

V70R^2

Wat een top bericht Miyel! Mijn akkoord heb je uiteraard.

Goed geregeld, ik kan niet wachten! :D :D

Hans Duiven

Ik krijg kooplust voor de T-5R, maar maar mijn portemonnee is helaas gemaakt van uienleer. 

Miyel

#44
Citaat van: Hans Duiven op 26-01-2018 20:23:12
Ik krijg kooplust voor de T-5R, maar maar mijn portemonnee is helaas gemaakt van uienleer.  

En juist daarom nu doen! € xxx,- korting op de standaard prijs.. Deze korting krijg je nooit weer  ;D


(ik had verkoper moeten worden  :eusa_shifty:)
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)