Bad Decision Works - Hoge 240 + Lage 240

Gestart door Barracuda_82, 07-05-2018 11:00:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

V70geRwin


Barracuda_82

Citaat van: V70geRwin op 06-07-2018 11:54:33
De rekening van de remslangen.

Kijk! Toevallig komen net mijn bestelde slangen binnen :) Ik zit nu nog even te vergaderen, maar zal ze straks effe uitpakken en een foto maken.
Johan van Tongeren - www.baddecision.works

Barracuda_82

Hop! Bijna net zo duur als de jouwe (78 euro), maar wel zonder banjo bouten. Die moet ik nog ergens vandaan toveren.



En daarnaast ook nog meer nieuw gereedschap. Een weegschaal met 0,01 gram precisie voor het balanceren van de nieuwe drijfstangen voor de B230. Daar moet ik alleen nog even een tooltje voor maken om de drijfstangen in op te hangen. Video daarvan zal nog volgen.

Johan van Tongeren - www.baddecision.works

V70geRwin

Mooi geel  :eusa_clap:
Maar zonder de banjo bouten  :eusa_doh:

Barracuda_82

Effe een mailtje naar de leverancier (Sparks trading) en de banjo's gaan vandaag op de post. Super geregeld.
Johan van Tongeren - www.baddecision.works

V70geRwin

Citaat van: Barracuda_82 op 06-07-2018 16:15:08
Effe een mailtje naar de leverancier (Sparks trading) en de banjo's gaan vandaag op de post. Super geregeld.

Netjes  :eusa_clap:

Jelmar

https://youtu.be/QLpiF0E0EJU

Is een van de duidelijkere filmpjes op YouTube vind ik.
850R

elianmars

Citaat van: The Volvoboy op 06-07-2018 10:44:23
Ik ben ook erg enthousiast over de Yatour aan m'n SC-900. :)

Idem. In beide Volvo's gemonteerd, uiteraard met bluetooth module. Werkt perfect.

Barracuda_82

#248
En daar zijn de banjo bouten! Morgen ga ik de boel monteren en remvloeistof vullen en ontluchten.



En omdat ik vandaag effe een half uurtje over had even de radio uit elkaar getrokken voor die aux mod.



Ik heb twee kabels, een mannetje-vrouwtje en een mannetje-mannetje. Die laatste komt in de middenconsole, zodat ik een vrouwtje uit de radio kan laten komen en de radio kan demonteren zonder de hele middenconsole uit elkaar te halen.

Daarvoor moest ik de kabel die ik doorgeknipt heb eerst even doormeten, zodat ik weet wat links, rechts en aarde is:



Even gesoldeerd:



En aan de achterkant er uit met een tiewrap om te zorgen dat je het niet per ongeluk kapot kan trekken:



En een casette gemod om te zorgen dat de radio uberhaupt op casette springt. Als er niks in zit doet ie ook niks.



Nadeel is nu alleen dat ie een hoop herrie maakt... het mechanisme van de speler is niet helemaal lekker denk ik. Morgen weer even uit elkaar halen en dan ga ik waarschijnlijk de motor(tjes) van de speler ongedaan maken, zodat ie helemaal niet meer werkt. Nadeel is dan wel dat ik nooit meer een casette kan spelen (boehoe), maar dan hoor ik ook nooit niks rammelen of zoemen ofzo.

Hier een video van het rammeltje: https://www.youtube.com/watch?v=zwd2lfUO6Lc

Maar verder is de geluidskwaliteit echt boven verwachting goed. Perfecte oplossing! Helemaal gratis en binnen een half uurtje gepiept!
Johan van Tongeren - www.baddecision.works

V70geRwin

Had je nog een cassette  ;D

Mooie snelle mod.
Ben benieuwd naar de remmen hoor...

Barracuda_82

Hahaha. Toevallig hadden we nog wst cassette's over van een 80's themafeestje van een tijdje geleden 😬
Johan van Tongeren - www.baddecision.works

MikeyQR


classicT5

Voordeel van grom vind ik dat je meteen handsfree erbij hebt.

Is met zo'n aux mod d de geluidskwaliteit wel ok?

Barracuda_82

Handsfree hoeft van mij niet. Heb ik in de Mini wel, maar gebruik het bijna nooit.

De geluidskwaliteit van deze mod is goed.
Johan van Tongeren - www.baddecision.works

jellejas

Citaat van: classicT5 op 07-07-2018 20:04:34
Voordeel van grom vind ik dat je meteen handsfree erbij hebt.

Is met zo'n aux mod d de geluidskwaliteit wel ok?
Het geluid van zo'n mod is uitstekend. Ik heb het zelfde gedaan met mijn sc800.

Mooi om zo'n actieve blog te zien! Ik kreeg laatste een foto van een vriend van mij doorgestuurd die helemaal gek was van 3d printers. Dat was die foto dat jij de calipers gemonteerd had met een geprinte bracket. Maar die foto bleek van jou te zijn ;D.
BRAAAAAAAP STUTUTU