Lambda-lampje brandt sinds vanmiddag...

Gestart door Yackall, 04-06-2005 16:40:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yackall

....maar de motor loopt als een zonnetje.

Ik kan pas na het weekend naar de garage. Is het een probleem als ik gewoon blijf rijden? Of kan ik dan serieus iets slopen?

Ik heb wel de zoekfunctie gebruikt, maar kon zo snel niet een antwoord vinden.....en ik heb niet zo heel erg veel tijd. Sorry. Maar als iemand me gerust kan stellen, ben ik erg blij.

JCviggen

check even de foutcode, kan je zelf doen aangezien je een T-5R hebt...die zijn allemaal OBDI.

Je kunt gewoon blijven rijden, misschien heb je een vacuumlekje of zo
Stage eleventy by backyard tuning


Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Yackall

Err, OBDI...?? En dat betekent, wat?

En hoe kan ik de foutcode checken? Staat dat ergens in mijn owners-manual?

JCviggen

doe ff een search m8, topics genoeg over foutcodes checken hier ;)

OBDI komt er op neer dat je foutcodes kunt checken aan het plastic bakje linksvoor onder je motorkap onder je ECU
Stage eleventy by backyard tuning


Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Yackall

Citaat van: JCviggen op 04-06-2005 17:36:39
doe ff een search m8, topics genoeg over foutcodes checken hier ;)

OBDI komt er op neer dat je foutcodes kunt checken aan het plastic bakje linksvoor onder je motorkap onder je ECU


Ok, thx, zal eens even gaan neuzen. Ben al blij dat ik gewoon kan blijven rijden.

Yackall

Mmmm, ben er nog niet eens aan toe gekomen om de foutcode te checken, maar sinds vanochtend brandt het lampje niet meer.....

Maar moet toch een afspraak maken voor een grote beurt....laat ik er wel even naar kijken.

Duq

Bij mij ging het lampje aan de dag nadat hij een beurt had gehad. Bleek de sensor te zijn die op het gasklephuis zit. En laten ze nou net dat gasklephuis uitelkaar gehad hebben om schoon te maken...
Sensor vervangen zou 110,- gekost hebben, maar gezien de beurt de dag ervoor heeft de dealer het kostenloos gedaan.

Duq
My other car is a Goldwing