Vrouw en gek van auto's; MB.

Gestart door MB, 04-06-2005 19:10:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Boeijke

Dan ga ik ook mee doen.

De mijne: Een GLT (Hmm heerlijk dat geluid)
               Mix van R en T-5R look
               En RRRRRRRRood
               

Maar idd Marleen. Vertel eens wat meer over jezelf en je roffel.

Willem

BenC70ES

#61
Ik snap niet wat jullie zo mooi vinden aan dat scherpe geratel van een Alfa V6...  ??? als het over 6 cylinders gaat klinkt een BMW gewoon veel mooier!  :P
Over dat de GLT de best klinkende roffel is... mhhh, volgens mij is dat de 2.0 20V zoals Thuur heeft. (let wel in orginele toestand hé  ;) )

Maar zo'n turbo met volledige lijn is ook wel   :D 8)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

BenC70ES

Citaat van: Boeijke op 05-06-2005 13:23:00Maar idd Marleen. Vertel eens wat meer over jezelf en je roffel.

Een foto zegt zoveel meer dan 1000 woorden  ;D

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

fearless

Het is weer zover, ik ben even weg. Kom ik terug, weer een vrouw op het forum en ja hoor alweer 5 pagina's vol.  ;D  Het is toch wat met die volvo mannen.

Maar in ieder geval welkom hier op het forum.  ;)

Volvo comfort

Hey Marleen,

Welkom hier.

Wat voor uitvoering rij je nou das nog niet helemaal duidelijk.

Ennuh waar blijven de foto's ;D

We willen graag alles zien :P :-X

Ik zou helaas ook niet weten of de roffel in een 850 mooier klinkt ik heb zelf een V70 en heb nog nooit met een 850 meegereden :-[


gr. Koos

Peertje

#65
Mijn god..... je kijkt 2 dagen even niet op het forum, een vrouw stelt zich voor en hoppa: gelijk een thread van heb ik jou daar.  ;D

Welkom MB.

Je weet dat we een smoelendraadje hebben toch?  ;)
Hé? Geen banner meer?

Entuscan

Citaat van: Ludo op 05-06-2005 22:08:39
Citaat van: SnakeByte op 05-06-2005 22:04:20
Mijn god..... je kijkt 2 dagen even niet op het forum, een vrouw stelt zich voor en hoppa: ....

moet je je eens voorstellen als deze introductie in levende lijve gebeurde....  ;D

Ben je waarschijnlijk in 30sec. rond
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

Esveldt

Heb je dat wel eens bij eenden gezien!

Dat "voorstellen" daar is 30 sec nog niets bij!

;-)

Paul

Bas850

Welkom Marleen,

Mede Flevolander, minimeeting ;D

Bas

Oja alle andere vragen zijn al gesteld
"to finish first, you first have to finish"

MB

Mannen, mannen..! De hormonen vliegen mij langs de oren ;)

Bedankt voor al het welkom-geheet. :)

Ik kijk een dagje hier niet op het forum, en direct zijn er een aantal pagina's volgebombardeerd.

Citeermoet je je eens voorstellen als deze introductie in levende lijve gebeurde....

Ha ha ha! En dan heb je nog niet eens een foto gezien.. ;)

Citeerde mijne is Nautic Bleu Pearl  T5 automaat (met een beetje R look) en beige leder interieur, walnoten houtinleg en met schuifdak.
en ik kan ook zelf aan auto's sleutelen..
sta ik nu ook in je balboekje??

Hier heb ik ook maar een woord voor: LEKKER!

CiteerIedereen maar zeuren om foto's, eerst wat andere info van MB: Wat rijd je nu precies? (model, kleur, bouwjaar, km's etc) en waarom? Wat doe je er zelf aan of ben je niet van plan er iets aan te doen? Rijd je wel een 850? (of heb ik iets over het hoofd gezien)

En waarom zit je te stoken in dit mannenwereldje?

Eerst de laatste vraag (ja mannen, dat is nou eenmaal vrouwenlogica!) Ik vind het heeeeerlijk mannen te bestoken... Of was dat niet de insteek van je vraag ;)? Ik vind auto's geweldig, en ben via 3 vrienden van mij dus in contact gekomen met 2x een 850, en eenmaal een V70.

Overigens heeft mijn vader tot 3 jaar terug ook een knappe V70 gehad, nu een S80.

De liefde voor de Volvo zit er al ingebrand. En ik kan het met mannen goed vinden, dubbele combinatie ;)

Ik schaam mij diep om de eerste vragen te beantwoorden. Laat ik het zo zeggen... mijn liefde voor een 850 gaat verder dan mijn portemonnee kan rijken :-[ Vandaar dat ik hier vast wat indrukken opdoe, en ik stiekem de auto's van mijn vrienden ook een beetje als 'mijn deel' beschouw.

Maar die 850 komt er wel! Zekersteweten..!

Daarnaast vind ik het geweldig om hier rond te snuffelen, technische dingetjes op te doen, lekker in deze wereld te duiken. *Zucht*

Mag ik me hier nu nog wel vertonen???
Vrouwen en auto's: goede combinatie. Ik tolereer geen vooroordelen!

MB

#70
CiteerIk zou helaas ook niet weten of de roffel in een 850 mooier klinkt ik heb zelf een V70 en heb nog nooit met een 850 meegereden

Ik vind ze beiden erg lekker klinken, moet ik eerlijk zeggen. Ik kan niet zeggen: die vind ik lekkerder klinken! De V70 klinkt in sommige versnellingen wat 'smoother' vind ik. Zoals ik eerder al zei heeft de 850 in z'n 2 nog weleens wat moeilijkheden. En de V70 vind ik dan in z'n twee veel mooier klinken!

Meer 'roffel'.

CiteerWe hebben trouwens wel het e.e.a. gemeen.... ik ben ook gek op vrouwen en auto's

;) Ha ha ha..! En vooral de combinatie??
Vrouwen en auto's: goede combinatie. Ik tolereer geen vooroordelen!

Volvo comfort

Foto's foto's!!!

als je je foto's mailt naar koos@basro.com dan zorg ik wel dat ze online komen te staan. ;)


gr. Koos

MB

Schat, ik wil ze JUIST NIET online ;) ... Only private.
Vrouwen en auto's: goede combinatie. Ik tolereer geen vooroordelen!

Volvo comfort

#73
Citaat van: MB op 06-06-2005 13:46:27
Schat, ik wil ze JUIST NIET online ;) ... Only private.

Oke lieverd , :-*

Stuur ze maar dan dan houden we het prive 8)

*In dek mode on*

(  Diantha het is niet wat je denkt )

*In dek mode off *

MB

En Diantha dan? ;)

Ik denk overigens *afvragend kijkend naar je filmpje*, dat ik ze even voor mezelf hou.
Vrouwen en auto's: goede combinatie. Ik tolereer geen vooroordelen!