Bomenkoning uit Baarn

Gestart door mathh, 05-06-2005 11:42:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mathh

Vandaag staat de goede man (10 jaar T-5R) er weer in: heeft ie de hele zwik verlengde 760's van dhr. Honecker uit de voormalige DDR gekocht (7 stuks). kostenplaatje 30.000 - 40.000 euro's.
Is dat een liefhebber of wat?
V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18

Boeijke

#1
Het is idd een apart figuur die man. Voor degene die hem die dag gesproken hebben zal deze actie van hem niet geheel verrassend zijn.

Hier het stukje uit de telegraaf:

http://telegraaf-i.telegraaf.nl/daily/2005/6/5/TE/TE_2S_20050605_9/pagina.php


Is alleen bijna niet te lezen (of lid worden daar).
Mischien dat iemand die de telegraaf heeft het even kan scannen.

Willem

volvo850freak

#2
ik las het vanochtend ook.
hij is zeker een liefhebber hij heeft ook een zooitje ouwere volvo's zoals die 444a en de 262:D         het enigste nadeel vind ik dat ze niet in mijn bezit zijn :P




waar woont ie dan in baarn want me tante woont daar ook en daar kom ik nog weleens op bezoek mischien dat ik er dan langs zou kunnen gaan voor foto's?

b0nkolok

#3
Het bijzondere van deze (ook bijzonder aardige) man is dat hij de bijzondere Volvo's zoekt en aan zijn collectie toevoegt. Hij heeft het oog op de 'buitenbeentjes', Volvo's die slechts eenmalig, in opdracht, op verzoek of in geringe aantallen zijn geproduceerd/aangepast.
Ga beslist nog eens een bezoekje brengen (met camera) als ik in de buurt ben.
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

teddy

heb toen met 10jaar t5r ook even van zijn collectie mogen genieten staan inderdaad aparten autos tussen. geloof alleen dat je niet zomaar daar bij hem op het terein kunt komen zonder dat je uitgenodigd bent.

Ben

Hij staat ook (weer) in het Volvo zomer Magazine.
Adres: Bomencentrum Baarn.
Vanaf de A1, afrit Soest, meteen linksaf ri. Hilversum

volvo850freak

Citaat van: Ben XC70 op 05-06-2005 14:40:07
Hij staat ook (weer) in het Volvo zomer Magazine.
Adres: Bomencentrum Baarn.
Vanaf de A1, afrit Soest, meteen linksaf ri. Hilversum

dank u

Spin!

Hij houdt er inderdaad niet van om allerlei vreemde mensen in zijn grote schuur te laten. Gelukkig heb ik samen met Carlo Schmidt een rondleiding van hem gehad in zn schuur. Ben trouwens wel benieuwd waar hij die 10 wagens gaat laten, stapelen lijkt me geen optie, maar je weet het maar nooit bij hem.

www.vm-parts.nl

LekkeRRRR

Wat knip en plakwerk.... en dan....

Hier het artikel

;)/jan

Ben


volvoTon

Dat is dus een ECHTE liefhebber ;D ;D

volvoTon :)