Waar heb je je vandaag over verheugd?

Gestart door Vulk, 29-06-2018 09:58:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

razorx

#30
Citaat van: Claudia op 06-07-2018 22:42:38
Rock-Werchter. Net de 2e dag achter de rug. Nog 2 te gaan.
Oef, dat zijn ehh jeugd sentimenten. Nee nu sentimenten ook ;D . Daar nog Paul Simon, Peter Gabriël en Annie Lennox gezien en Lemmie van Mötorhead. Mooie tijden al stond het geurmengsel bij gebrek aan sanitair me wat tegen toen.

Geniet ze!!!

Claudia

Thx!
Sanitair genoeg nu, er is vooral gebrek aan schaduw.
Gisteren genoten van Gorillaz, vandaag van Franz Ferdinand.
Snow Patrol maar ff overgeslagen.  Morgen Pearl Jam, en zondag nog Noel Galagher, die wil Pien nog zien (net als Gorillaz en Franz Ferdinand trouwens  ;D
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Hans Duiven

Citaat van: razorx op 06-07-2018 22:48:27
Citaat van: Claudia op 06-07-2018 22:42:38
Rock-Werchter. Net de 2e dag achter de rug. Nog 2 te gaan.
Oef, dat zijn ehh jeugd sentimenten. Nee nu sentimenten ook ;D . Daar nog Paul Simon, Peter Gabriël en Annie Lennox gezien en Lemmie van Mötorhead. Mooie tijden al stond het geurmengsel bij gebrek aan sanitair me wat tegen toen.

Geniet ze!!!

De lokatie Torhout vond ik vroeger veel plezieriger. Mooi op een heuveltje en goed zicht  ;D

Claudia

Dit is mijn eerste rock-werchter ervaring, dus ken het verschil niet. Het wachten is op Eddie Pearl Jam  :D
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Chris

Dat het me gelukt is om 2 grote ingebakken vlekken van vogelpoep uit de kap te polijsten 8).

Sbv

Citaat van: Chris op 08-07-2018 17:37:20
Dat het me gelukt is om 2 grote ingebakken vlekken van vogelpoep uit de kap te polijsten 8).
tijd voor een carpoort achter

Chris

Citaat van: Sbv op 08-07-2018 19:55:32
Citaat van: Chris op 08-07-2018 17:37:20
Dat het me gelukt is om 2 grote ingebakken vlekken van vogelpoep uit de kap te polijsten 8).
tijd voor een carpoort achter

Correct ;D

rpakuypers

Na het wassen van de 740 een stukje gereden en bij het nemen van drempels hoorde ik telkens een metaalachtige klap. Was me van de winter ook al opgevallen en dus de achterkant maar even op de bokken gezet. Bleek dat het rubber aan de linkerkant van de pot alleen vastzat, rechts was eruit geschoten. Klusje van niks en het is nu weer lekker stil ....... Verder nog even wat vlekken uit de bekleding van de S70 gehaald. Wordt tijd voor een lederen Oak-interieur  :eusa_whistle:

Groet,
Roger

viking_in_shorts

Misschien dat ik iets te hard reed. Misschien dat de agent niet in dienst was. Misschien dat ik een excuus heb omdat we echt op weg naar het ziekenhuis waren, maar een gesprek met Lars was gelukkig het enige dat er zojuist gebeurt is. Het had iets duurder af kunnen lopen :eusa_shifty:

arjenT5R

Kijk nu een tijdje mee op turbobricks, als je problemen hebt is antwoord std. crush it ... en worden hele dagen plaatjes gepost.

Eigenlijk wel een fijn sfeertje zonder teveel gezeur... :)
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Piet


arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

V70R^2


arjenT5R

Plat stampen en bier blikjes van maken :P
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

classicT5

In de recycling en een tesla van maken