Waar heb je je vandaag over verbaasd?

Gestart door rob850/480, 28-06-2018 18:11:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Taranis

Als je strepen trekt, is je AWD stuk :P

Snellebaksteen

Ik had gisteren ochtend een bijzonder prettig gesprek bij een klant over technische details van een machine die we voor ze gaan bouwen, alles gelijk vastgelegd in contracten, gezamenlijk goed geluncht om de samenwerking te vieren. Krijg ik vandaag een belletje of ik geen interesse heb om voor ze te komen werken!
Ik weet dat het krap is op de arbeidsmarkt maar dit is toch wel heel brutaal.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Sbv

Citaat van: Snellebaksteen op 19-09-2019 10:17:40
Ik had gisteren ochtend een bijzonder prettig gesprek bij een klant over technische details van een machine die we voor ze gaan bouwen, alles gelijk vastgelegd in contracten, gezamenlijk goed geluncht om de samenwerking te vieren. Krijg ik vandaag een belletje of ik geen interesse heb om voor ze te komen werken!
Ik weet dat het krap is op de arbeidsmarkt maar dit is toch wel heel brutaal.
Praten kan altijd toch ? of nog een keer samen lunchen en dan praten

Snellebaksteen

Ik heb al een afspraak gemaakt. Praten kan inderdaad altijd.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Marc O.

Geen beding in je contract staan dat roet in het eten kan gooien? Anyway, succes alvast!
...The Nile isn't just a river in Africa...

Hans Duiven

Citaat van: Snellebaksteen op 19-09-2019 10:17:40
Ik had gisteren ochtend een bijzonder prettig gesprek bij een klant over technische details van een machine die we voor ze gaan bouwen, alles gelijk vastgelegd in contracten, gezamenlijk goed geluncht om de samenwerking te vieren. Krijg ik vandaag een belletje of ik geen interesse heb om voor ze te komen werken!
Ik weet dat het krap is op de arbeidsmarkt maar dit is toch wel heel brutaal.

Dat is vrij normaal. Zelfs in de zorg gaat dat zo

Snellebaksteen

Citaat van: Marc O. op 19-09-2019 13:35:42
Geen beding in je contract staan dat roet in het eten kan gooien? Anyway, succes alvast!
Nee, heel andere bedrijfstak.
Overheid zelfs...
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

)()()sT

10 berichten in 24 uur... Tijdens een weekend. ::) ;D

Vulk


BBS

Er zijn ook wel weekenden waarin 0 berichten gepost worden, dus in dit geval heb je nog wat leesvoer Joost..... ;D ;D ;D
Volvoloos....

FGG

Citaat van: FGG op 24-06-2019 15:26:23
Ik neem er dan één zonder de roest en zonder de storingen.
En daar is ie dan! Zonder roest, zonder storingen:






Een E270cdi uit 2003. Automaat (handbakken zijn amper te krijgen in dit segment) en een erg fijne 5-in-lijn diesel met 177pk.

Opvallend:

  • De eenvoud van de bediening van de cruisecontrol en speedlimiter. Eén hendeltje die 4 kanten op kan, hoe simpel. Kan me nog een 308 herinneren met 5 knoppen voor de bediening van de cc.
  • Zijn tijd ver vooruit: regensensor, parkeersensoren rondom met indicaties in de spiegel, xenon verlichting, automatisch openende achterklep.
  • Leeslampjes in de onderkant van de spiegel: geen hinder voor de bestuurder en toch licht.

Zeer fijne auto om mee te rijden. Een paar puntjes die even moeten gebeuren:

  • Deurvanger bestuurderszijde vervangen
  • Draagarm bijrijderszijde vervangen
  • Thermostaat vervangen

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Hans Duiven

Proficiat, doosje sigaren erbij?

Net na de periode dat Mercedes veel goed te maken had bij haar kopers.

Veel rijplezier  ;D

elianmars

Een echte directieauto, Florian  ;D

Walter

Citaat van: Snellebaksteen op 19-09-2019 10:17:40
Ik had gisteren ochtend een bijzonder prettig gesprek bij een klant over technische details van een machine die we voor ze gaan bouwen, alles gelijk vastgelegd in contracten, gezamenlijk goed geluncht om de samenwerking te vieren. Krijg ik vandaag een belletje of ik geen interesse heb om voor ze te komen werken!
Ik weet dat het krap is op de arbeidsmarkt maar dit is toch wel heel brutaal.

collega's van mij aan de receptie worden gewoon gebeld door recruiters, tijdens het werk. Doen zich voor als klant en zeggen dan dat ze een voorstel willen doen...

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Snellebaksteen

Ik zit hoger management in een redelijk specifieke branch.
Gisteren gesprekje gehad, volgende week een arbeidsvoorwaarden gesprek. En vandaag weer een aanbod van een ander bedrijf. Volgende week gesprek.
Gaat lekker.
Deze week staat er ook al een gesprekje met de huidige aandeelhouders gepland aangezien ik het eigenlijk best naar m'n zin heb maar voor de toekomst wel het 1 en ander wil veranderen. Directeur mag daar niet meer over beslissen, dat moeten de aandeelhouders doen.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.