Wat heb je gedaan vandaag?

Gestart door JohanR, 16-06-2018 23:49:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

850blues

2016 => ....      | V70 2.5 10v classic '98 | 218dkm --> ....
2004 => 2016   | 854 2.5 10v '96 | 118dkm --> 249dkm

razorx

Dank voor je update Henk. We zullen voor je duimen. Al een beetje bij van de Propofol?

cornelis-b

Citaat van: razorx op 13-02-2019 10:13:39
Dank voor je update Henk. We zullen voor je duimen. Al een beetje bij van de Propofol?

Nu weer wel Yits maar gister na het onderzoek om een uur of 2 me mand in gedoken tot vanmorgen ;D
Nu weer over tot de orde van de dag.

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Fred korn

Sterkte Henk , en hoop voor jou op een goede uitslag !

rpakuypers

Vanmiddag de CC hendel vervangen en nu werkt de resume knop wel. Heerlijk, en dat in 5 minuten tijd. Verder de auto eens van binnen en van buiten schoongemaakt. Zojuist de PC van mijn zoontje op zijn wens voorzien van Linux en en nu kan hij met zijn RaspberryPi aan de slag ......

Groet,
Roger

cornelis-b

Antoni van Leeuwenhoek geweest en vandaag de uitslag gekregen van het EBUS onderzoek van vorige week, om een lang verhaal kort te maken deze was niet goed: De kanker is weer terug. In de linker onderkwab van de long is weer kanker bewezen aangetoond en morgen vind er een medisch overleg plaats waar gesproken gaat worden hoe we dit weer gaan aanpakken. Er zijn een paar opties zoals een lobectomie, het operatief verwijderen van een deel van de long, immuuntherapie of indien mogelijk weer her-bestralen. Dit hebben we uitgebreid doorgesproken en bestralen geniet de voorkeur. Bij een operatie is de revalidatie tijd ruim 6 maanden en het risico dat er bloedingen ontstaan en bij immuuntherapie zijn de bijwerkingen groot. Omdat het om een lokale tumor betreft is dus bestralen de eerste keuze en dan zonder chemo. Verder geen uitzaaiingen, dus we gaan er weer tegenaan.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

sander69

Jezus, ik krijg gewoon kippenvel als ik het lees.

ik wens je heel veel sterkte!!
C70 cabrio D5 2007
V70 R AWD 1997
245 Turbo 1983
Saab 900 Aero classic coupe FPT 1992

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

Snellebaksteen

Veel sterkte gewenst.
Dat immuun therapie veel bijwerkingen heeft kan ik volledig onderschrijven.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

jas

Bah bah bah. Sterkte Henk

Vulk


cornelis-b

Dank voor de berichten en net als de vorige recidiven gaan we deze ook weer een trap onder zijn reet geven. Klinkt misschien raar maar ik blijf er heel rustig onder.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

henry classic v70

...knokken weer Henk, op z'n donder geven die rotzak
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

KIM

Het houdt ook niet op he? Het is waar dat kanker levenslang bij je blijft.
Sterkte Henk en Anton met het proces waar je nu weer in gaat.

NinaPaul

Stihl heggenschaar gerepareerd, nieuwe pakkingen en membranen, werkt weer als een zonnetje.
Eerste reparatie in 9 jaar, was het bij mijn volvo's ook maar zo :D
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz