Wat heb je gedaan vandaag?

Gestart door JohanR, 16-06-2018 23:49:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

elianmars

Sterkte en succes met het vervolg, Henk!

Snellebaksteen

Hou het goed in de gaten met de bijwerkingen van de pembrolizumab immunotherapie, mijn vrouw heeft last van de meest vreemde dingen.
Het werkt overigens enorm goed tegen de kanker bij haar.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

volvobug

Het seizoen is weer begonnen, zojuist mijn eerste aircokoppeling van dit jaar afgesteld  :)
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

rpakuypers

#348
De automaatolie van vaders S70 ververst:



Lekker wat van die bruine prut eruit en binnenkort nog twee keer doen, dan is de meeste olie weer lekker rood. Ook nog even bij de Elandrun geweest, konden we de S70 op weg naar het circuit ook meteen testen. Het schakelen ging alweer veel beter ....











Groet,
Roger


rpakuypers

Aangezien ik van het handharken af wil ben ik op zoek gegaan naar een V70 automaat en gevonden. Zaterdag eens kijken bij een mooie diesel .................

Groet,
Roger

V70geRwin

Citaat van: rpakuypers op 10-04-2019 23:57:44
Aangezien ik van het handharken af wil ben ik op zoek gegaan naar een V70 automaat en gevonden. Zaterdag eens kijken bij een mooie diesel .................

Groet,
Roger

Dat lijkt me de ultieme relaxed rijden combi, het koppel en lage toeren van de diesel met een automaat.
Veel plezier vast...

NinaPaul

Wel opletten voor de milieuzones (binnen en buitenland).
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

rpakuypers

Citaat van: NinaPaul op 11-04-2019 13:29:25
Wel opletten voor de milieuzones (binnen en buitenland).

Ach, als ze me ergens niet willen hebben dan ga ik er niet heen of langs ...... en anders is er nog het openbaar vervoer. Ik denk dat ik daar overigens voorlopig in mijn geval 95% van de tijd geen last van zal krijgen. Helaas moest ik ooit mijn V70-TDI afstaan maar wellicht kunnen we binnenkort nog meer genieten.

Groet,
Roger

NinaPaul

Heb het zelf ook een keer gehad, tomtom vond een 15min snellere route, niet stilgestaan bij milieu zones, gevolg boete van meer dan 150 euro.

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

H_Rovers

Ik heb eens zitten kijken; een v70nn diesel uit 2010 (euro 5) heb je voor grofweg de helft van een benzine versie. Die moet je dan waarschijnlijk wel zelf oprijden, want een paar jaar verder wil helemaal niemand meer zo'n diesel, maar het is toch aantrekkelijk.

rpakuypers

Citaat van: NinaPaul op 11-04-2019 13:41:59
Heb het zelf ook een keer gehad, tomtom vond een 15min snellere route, niet stilgestaan bij milieu zones, gevolg boete van meer dan 150 euro.

Wordt voor de rit even puzzelen maar dat is geen probleem, dat heb ik er wel voor over. En een kwartier langer rijden is voor mij echt geen straf ...................... maar eens kijken of er een app voor die milieuzones is en anders zet ik mijn studenten aan het werk en maken we daar een project van ;)

Groet,
Roger

jgvdv

Citaat van: rpakuypers op 10-04-2019 23:57:44
Aangezien ik van het handharken af wil ben ik op zoek gegaan naar een V70 automaat en gevonden. Zaterdag eens kijken bij een mooie diesel .................

Groet,
Roger
geef ik een tip kijk eens naar een vroege d5 ;)
760 2.3 FB 1986 Turbo Amerikaan

rpakuypers

#357
De V70-TDI gaat het niet worden. Rijden was prima maar linksachter was hij overgespoten vanaf de achterdeur ...................... interieur enigszins uitgeleefd  :eusa_whistle: Op zoek naar een andere dus en gelukkig heb ik geen haast.

Groet,
Roger

Aad A

Vandaag met een aantal mede C70 cabrio eigenaren een presentatie bijgewoond bij cabrioreiniging in Hoofddorp.




Binnenkort eens zien of ik met de verkregen tips en middelen mijn kap ook weer toonbaar krijg.

Hans Duiven

#359
Op 29 april 2016 is bij een kilometerstand van 378.002 het kleppenblok vervangen van de Aisin Warner AW55 50 SN automaat.

Vandaag maar weer een kleine 4 liter ATF afgelaten en nieuwe toegevoegd.
Was ook wel weer nodig na 70.000 km:






Spul is nu op, dus weer 2 x 4 liter besteld :



2 x 4 Liter Mannoll Transmissieolie ATF Multivehicle 3309 - € 15,95 () = €31,90