Wat heb je gedaan vandaag?

Gestart door JohanR, 16-06-2018 23:49:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

)()()sT


Sbv

Citaat van: BBS op 22-08-2020 14:15:31
Een V70 (N) D5 gekocht...... :D
Die van Nick ? Graag foto's en specs. Ouwe gasketel eruit ?

Hoe bevalt de Toyota eigenlijk ?

BBS

Citaat van: Sbv op 22-08-2020 19:27:23
Die van Nick ? Graag foto's en specs. Ouwe gasketel eruit ?

Hoe bevalt de Toyota eigenlijk ?
Nee die niet.
Die gasketel is eruit en er komt geen classic meer terug voorlopig.

Toyota bevalt meer dan goed, leuk ding meer dan 90% met dak los rondgetuft. In ruim 3 maand toch 4000 kilometer vanaf 0 erop gezet.
Ideaal ding voor in de stad, maar op de middellange afstand ook goed te doen!
Volvoloos....

NinaPaul

Citaat van: BBS op 20-01-2018 21:15:28
..... 'Als ie het gewoon blijft doen zoals hij het nu doet mag tie nog jaren blijven :D ...

Rijdt uniek stuk nog rond?

Was ie weer stuk, zelfde soort tik in de motor? Of was 2 jaar toch genoeg? Goede prijs voor kunnen krijgen? In onderdelen weg gegaan?

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

BBS

Citaat van: NinaPaul op 22-08-2020 20:49:46
Rijdt uniek stuk nog rond?

Was ie weer stuk, zelfde soort tik in de motor? Of was 2 jaar toch genoeg? Goede prijs voor kunnen krijgen? In onderdelen weg gegaan?


afgelopen jaar bijna 30.000 bij op gezet, en ja hij rijd nog steeds. Geen tik of andere ellende.....
Volvoloos....

arjen850

Citaat van: NinaPaul op 22-08-2020 20:49:46
Rijdt uniek stuk nog rond?

Was ie weer stuk, zelfde soort tik in de motor? Of was 2 jaar toch genoeg? Goede prijs voor kunnen krijgen? In onderdelen weg gegaan?



Nou Bert Jan, ga jij eens op het beklaagde bankje zitten van onze forum rechter, en wee je gebeente als je meineed pleegt op zijn vragen🤣

Snellebaksteen

Jongens, rustig nou. Niet gelijk zo overal bovenop springen.
Nina is soms wat kort door de bocht en heeft een goed geheugen dat soms niet altijd in je voordeel gebruikt wordt. Niks mis met een kritische noot toch?
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

BBS

Ik had al een antwoord gegeven, en de rest is voor mijzelf.
En inderdaad is een kritische noot niet erg. In tegendeel zelfs.
Maar soms loop je gewoon ergens tegenaan en gaat je iets tegen staan. En we zijn dit jaar behoorlijk aan het opruimen geweest, en helaas valt de AWD daar ook onder.

Ik rijd momenteel tussen de 30 a 40 duizend km (woon-werk v.v.) per jaar en wil niet altijd met het anwb pasje op de stoel weg moeten gaan.
Volvoloos....

Sbv

Verstandige keuze op een gegeven moment en als je weer wat meer rijdt dan is 1000 km op een tank ook wel lekker

arjen850

Citaat van: Snellebaksteen op 22-08-2020 21:54:06
Jongens, rustig nou. Niet gelijk zo overal bovenop springen.
Nina is soms wat kort door de bocht en heeft een goed geheugen dat soms niet altijd in je voordeel gebruikt wordt. Niks mis met een kritische noot toch?

Kritische noot is niets mis mee. Maar als er naar prijzen gevraagd wordt vind ik dat wel heel ver gaan? Of gaan we nu aan iedereen die zijn 850/X70 weg doet vragen hoeveel ze gebeurd hebben?

Ow ja, de V70 van Bert Jan is naar mij gegaan, en hij gaat uit elkaar. Er zit een goed lopende (zonder tik) S60 2.3 T5 motor in, eventuele koper kan hem gewoon horen lopen.

Taranis

Arjen, stook het vuurtje gewoon eens een keertje niet op alsjeblieft. Nee je vindt Nina niet aardig, nee dat gaat waarschijnlijk ook niet veranderen maar zoek gewoon niet telkens openlijk de confrontatie: daar wordt de sfeer echt niet beter van.

Thanks.

En nee, ik heb geen aandelen NinaPaul en ik ken 'm ook niet. Ik vind het alleen jammer dat we steeds meer forummers verliezen door de eeuwige vetes van een handvol oudgedienden.

arjen850

#491
Citaat van: Taranis op 22-08-2020 22:20:13
Arjen, stook het vuurtje gewoon eens een keertje niet op alsjeblieft. Nee je vindt Nina niet aardig, nee dat gaat waarschijnlijk ook niet veranderen maar zoek gewoon niet telkens openlijk de confrontatie: daar wordt de sfeer echt niet beter van.

Thanks.

En nee, ik heb geen aandelen NinaPaul en ik ken 'm ook niet. Ik vind het alleen jammer dat we steeds meer forummers verliezen door de eeuwige vetes van een handvol oudgedienden.

Die heb ik even niet? Een keertje het vuur niet op steken? Telkens de confrontatie opzoeken? Volgens mij heb ik in geen 2 jaar een discussie gehad met wie dan ook😉 probeer niet te vergeten Ronald dat iedereen mag reageren, althans zo gaat het op een discussie forum.

Niet onbelangrijk, ik ben het ook geregeld eens met de opmerkingen van Nina hoor.

BBS

#492
Citaat van: arjen850 op 22-08-2020 22:17:51
Kritische noot is niets mis mee. Maar als er naar prijzen gevraagd wordt vind ik dat wel heel ver gaan? Of gaan we nu aan iedereen die zijn 850/X70 weg doet vragen hoeveel ze gebeurd hebben?

Ow ja, de V70 van Bert Jan is naar mij gegaan, en hij gaat uit elkaar. Er zit een goed lopende (zonder tik) S60 2.3 T5 motor in, eventuele koper kan hem gewoon horen lopen.

Dat is gewoon iets tussen de kopende en verkopende partij. En wij hebben daar gewoon over onderhandeld en zijn daar samen naar tevredenheid uit gekomen. En ik hoef daar verder geen financiële uitleg over te geven.
Alleen is mijn ex-wagen 1-tje met een behoorlijke geschiedenis. Dik in geïnvesteerd waarvan ik bij de laatste motorwissel hevig heb staan twijfelen over het wel of niet doen. Achteraf gezien had ik er niet meer aan moeten beginnen. Maarja, achter af is het mooi wonen! :eusa_doh:

Ik heb hem bijna 10 jaar in het bezit gehad en is goed lopend weggegaan. Maar op een gegeven moment is het op en ben je toe aan wat anders..... Zo simpel is het.
Volvoloos....

NinaPaul

Ik vroeg niet naar prijzen, maar naar een motivatie om hem weg te doen. Zeker als er zoveel tijd en geld (spaarbankboekje leeg) in is gestoken vind ik het zonde om een project te zien stranden.

En misschien heb ik wel teveel slechte ervaringen met liefhebbers en auto's?
Zo ging mijn oude AE86 ook naar een liefhebber, met bijna 50% korting. Jaar later stond het "drift gedrocht" uitgebrand te roesten in de hoek van een tuin.



"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

KIM

Citaat van: Taranis op 22-08-2020 22:20:13
Arjen, stook het vuurtje gewoon eens een keertje niet op alsjeblieft. Nee je vindt Nina niet aardig, nee dat gaat waarschijnlijk ook niet veranderen maar zoek gewoon niet telkens openlijk de confrontatie: daar wordt de sfeer echt niet beter van.

Thanks.

En nee, ik heb geen aandelen NinaPaul en ik ken 'm ook niet. Ik vind het alleen jammer dat we steeds meer forummers verliezen door de eeuwige vetes van een handvol oudgedienden.

Tsja, als Nina gelijk zo had gereageerd als in zijn laatste bericht, dan zou er ook niets aan de hand zijn: c'est la ton qui fait la musique...