Citaat van: cornelis-b op 07-09-2018 18:03:07Al moet ik er nog wel even aan wennen het ziet er veel strakker / moderner uit Zo groot is het verschil nou ook weer niet (gelukkig !!! )
Al moet ik er nog wel even aan wennen het ziet er veel strakker / moderner uit
Lettertypes zijn op de iPhone verschillend qua grootte. Ook berichten zonder emoticons en enkel tekst. Lijkt geen structuur in te zitten.Bedankt voor de update en het ontregelen van Marcel zijn 850forum verslaving.
Het eerste dat ik continu zie, is in koeienletters 'meld dit bericht aan de moderator' . Dat zou best wat kleiner mogen.Of ligt dat aan mij(n telefoon)? Laat maar . Ik heb de layout omgezet naar Core Theme. Dat ziet er beter uit
Citaat van: elianmars op 07-09-2018 19:49:22Het eerste dat ik continu zie, is in koeienletters 'meld dit bericht aan de moderator' . Dat zou best wat kleiner mogen.Of ligt dat aan mij(n telefoon)? Laat maar . Ik heb de layout omgezet naar Core Theme. Dat ziet er beter uit Waar verander ik het thema/layout/kleuren?
Bij je profiel.Inmiddels is er weer gesleuteld, volgens mij, want Core Theme is verdwenen en ik zie opnieuw de koeienletters onder elke post staan.....
Ja, ook op de computer. Het stukje waar je kunt zien hoeveel persoonlijke berichten je hebt staat te laag. Je kunt er net op klikken, maar het is niet leesbaar.
Citaat van: elianmars op 07-09-2018 20:35:08Bij je profiel.Inmiddels is er weer gesleuteld, volgens mij, want Core Theme is verdwenen en ik zie opnieuw de koeienletters onder elke post staan..... Klopt, ik heb net alle legacy thema's verwijderd. Hier werkt een groot deel van de functionaliteit niet goed.Heb je voor mij een screenshot?
Wordt steeds beter Maar ...oeps... “mijn berichten” verdwenen