Aanpassingen forumdatabase en update naar nieuwe SMF versie

Gestart door Beheerder, 05-09-2018 20:28:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KIM

Citaat van: Maestro12 op 10-11-2018 16:01:47
Lijkt me niet leuk voor mensen met een wat beperkte databundel op de telefoon.

Als dat het geval is, is internetten überhaupt geen goed idee.

LeoZandvliet

Citaat van: KIM op 09-11-2018 07:17:36
Is het een idee om de grootte van afbeeldingen iets op te trekken? 800x600 is wel heel erg millennial...

Ik zou het een goed idee vinden om het op 800x600 te houden maar dan automatisch aanklikbaar voor een grotere versie, een "lightbox".
Er zijn wat modificaties voor het forum die daarin voorzien maar het is wel belangrijk dat de plaatjes automagisch verkleidn worden bij upload.
http://custom.simplemachines.org/mods/index.php?action=search;basic_search=lightbox
Volvo 850 2.3 T-5R DOP - 1996

)()()sT

Het viel me laatst op dat als ik inlog op de pc, ik gewoon als vanouds rechtsboven:
CiteerHallo )()()sT, je hebt **** PBs, 0 nieuw.
15-11-2018 08:50:00
zie.

Op de iPhone zie ik echter nergens dat ik ingelogd ben en pb's & tijd. Hebben meerderen dit?

Marc O.

Citaat van: )()()sT op 15-11-2018 08:45:03
Het viel me laatst op dat als ik inlog op de pc, ik gewoon als vanouds rechtsboven: zie.

Op de iPhone zie ik echter nergens dat ik ingelogd ben en pb's & tijd. Hebben meerderen dit?


Yep
...The Nile isn't just a river in Africa...

Chris

Grappig, dit viel me eergisteren toevallig ook op! Ja dus :).

-D©©©L-

bij het posten van een advertentie met foto bijlage, steevast:


"Er is iets fout gegaan bij het wegschrijven van je bijlage, probeer het alsjeblieft nog eens."

)()()sT


Miyel

Misschien niet dé plek om het neer te zetten, maar de forum wizkids lezen hier mee dus...

Sinds een aantal weken valt het mij op dat ik geen email notificaties meer krijg op mijn @hotmail.com adres. Mijn email adres gecontroleerd en gewijzigd (en weer teruggewijzigd) én de settings nagekeken maar geen verandering. Vandaag zie ik twee persoonlijke berichten van een week oud en een hoop gemiste topics.  Wie weet wat dit kan zijn?

De afzender van de laatste mails heb ik op de 'whitelist' gezet en nee ze staan niet in de spambox.
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

Maestro12

Ik zat ook toevallig net te kijken, geen mailnotificaties meer sinds 24-4 19.52 en ik gebruik gmail.
Nog even een de webversie gekeken of het forum blijft hangen in de spammap, maar zelfs daar niet 1 e-mail te vinden van het forum.
De ergernis over de slechte kwaliteit duurt langer dan de vreugde over de lage prijs!
V70, 1999, 481481km
7700 pk en 300.000 nm, is dat wat?

daanium

Same here, toevallig gisteren nog eens naar gekeken. Ik mis de notificaties wel, want daar mis ik de reacties sinds ik wat minder actief ben op het forum.
Ook persoonlijke berichten mis ik hierdoor soms.
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015 | Ferrita 3,5" DP | IPD Swaybar | ELEVATE intake/wastegate/eCRV | DO88 piping | Hilton Stage2+]

Maestro12

Even ge-dubbelchecked
Vanmorgen om 8.37 heeft Barracuda een bericht geplaatst in zijn blog, nu om 10.05 nog steeds geen e-mail  :'(
De ergernis over de slechte kwaliteit duurt langer dan de vreugde over de lage prijs!
V70, 1999, 481481km
7700 pk en 300.000 nm, is dat wat?

Vulk

Probeer eens de notificatie uit en terug aan te zetten?

daanium

uit, en weer aan gezet.
zodra ik een mail ontvang, zal ik het effe melden ;)
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015 | Ferrita 3,5" DP | IPD Swaybar | ELEVATE intake/wastegate/eCRV | DO88 piping | Hilton Stage2+]

Miyel

Me2..  Alle notificatie instellingen meermaals veranderd en opgeslagen.

Dus als iemand hier even een zinloze reactie neerzet, zou ik een email moeten krijgen.
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

Stefan

850R Estate MT LPi '97 Rood (609)