Alarm gaat ineens willekeurig af

Gestart door Barracuda_82, 20-10-2018 10:16:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Barracuda_82

Sinds gister gaat mijn alarm ineens willekeurig af. Ik heb niet echt iets gedaan aan de auto (alleen remblokken gewisseld). Vannacht viel me alleen op dat ook de binnenverlichting aan was toen het alarm af ging. En ik heb al een keer eerder gehad dat de binnenverlichting aan ging tijdens het rijden. De auto dacht dat er een deur open was. Toen heb ik de deur een keer open en dicht gedaan en was het weg.

Ik heb geen ultrasone sensors in de V70 (denk ik).

Is er een manier waarop ik kan achterhalen welke deur het alarm triggert? En waar en hoe wordt de deur geschakeld? Ik heb net effe snel gekeken, maar zag geen schakelaar bij de deur zoals op mijn 240.
Johan van Tongeren - www.baddecision.works

elianmars

#1
Zoek eens op microswitch. Deze zitten in de sloten.

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,44901.msg911521.html#msg911521

Helaas staan er veel foto's niet meer bij in dit topic.

volvobug

Citaat van: elianmars op 20-10-2018 10:43:14
Zoek eens op microswitch. Deze zitten in de sloten.

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,44901.msg911521.html#msg911521

Helaas staan er veel foto's niet meer bij in dit topic.

In de openingspost aldaar zie ik wel alle foto's.

Aanwezigheid van ultrasone sensoren herken je aan de twee gaatjes bovenaan in de afdeklijst van de B stijl.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

elianmars

Citaat van: volvobug op 20-10-2018 12:56:29
In de openingspost aldaar zie ik wel alle foto's.

Aanwezigheid van ultrasone sensoren herken je aan de twee gaatjes bovenaan in de afdeklijst van de B stijl.

Huh? Dat is vaag. Ik zag de foto's vanmorgen niet. Nu wel  :eusa_think:

Barracuda_82

Ik heb inmiddels de stekker van de alarm-tuuter los getrokken. Voor nu probleem opgelost. Nu in de gaten houden of de interieurverlichting nog aan gaat. Dan kan ik proberen te ontdekken welke deur de boosdoener is en dan de schakelaar vervangen.
Johan van Tongeren - www.baddecision.works