Varfard 2018 (voorjaarsrit)

Gestart door marc-850, 22-01-2019 19:04:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marc-850

Dit jaar (april) wordt er eindelijk, na 2 jaar niet verreden te zijn, weer een Varfard rit georganiseerd.

Volgens de organisatie is inschrijven alleen mogelijk als je lid bent van een Volvo Club, en zou dat via de club moeten gebeuren.
Ik heb al eerder gemaild naar de Volvo 850 Club, of dit op de site komt, maar helaas (nog) geen reactie hierop gehad.

Ik weet dat het forum los staat van de Club, maar probeer het toch hier ook. Misschien dat één van de bestuursleden van de Volvo 850 Club hier een antwoord op heeft?

:eusa_think:

Spin!

We zijn als club inderdaad uitgenodigd voor de Varfard. Reden waarom het nog niet geplaatst is, is om de simpele reden dat er allerlei dingen (zoals aansprakelijkheid en verplichte organisatie in 2020) worden geeist van de club en daar hebben we wat vragen over gesteld, maar nog geen reactie op gekregen. Ik heb je mail gisteren trouwens wel voorbij zien komen, zal je daar ook nog even op antwoorden voor de zekerheid.

www.vm-parts.nl

marc-850

Is er inmiddels al wat bekend?

Zou jammer zijn als de 850/X70 rijders geen mogelijkheid krijgen hieraan deel te nemen! 

Volvo 850 Club Nederland

Citaat van: marc-850 op 02-02-2019 12:35:17
Is er inmiddels al wat bekend?

Zou jammer zijn als de 850/X70 rijders geen mogelijkheid krijgen hieraan deel te nemen! 

Je kan je via de website www.volvo850club.nl inschrijven. Deelname is voorbehouden aan leden van genodigde Volvo verenigingen. Het jongste platform dat mee mag doen is de P80 (850 & X70). V70N, S80 en S60 horen hier niet bij. Een C70 uit 2005 nog wel (om het lekker ingewikkeld te maken).

Organisatie is niet in handen van de Volvo 850 Club Nederland. Om 'vreemden' te weren in de toerrit is aanmelden via de club waarbij je een lidmaatschap hebt verplicht.

marc-850

Wij zijn erbij  :eusa_dance:. Wie volgt...?


Marc-850

fransklaassen

Wij hebben ook ingeschreven.
You only live once

marc-850

Vanwege te veel aanmeldingen (max 100 auto's) is deelname door loting gegaan  :eusa_eh:.

Wij zijn er bij!!  :eusa_dance: ;D

fransklaassen

You only live once