Rode R meeting 2019

Gestart door KIM, 13-03-2019 15:40:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

arjen850



Zo mooi in de volle zon, na 10 jaar kan ik er nog steeds van genieten :eusa_drool:

arjen850


arjen850

Waar blijven alle foto's? Er zijn mensen die allang thuis zijn😃 was weer erg gezellig, alleen schud je mensen de hand waar je nog veel meer zou willen kletsen, da's als tijd zo😉 heerlijke dag met dito weer. En eten was ook best goed te doen. Leverde me nog bijna een telefoon op😂😂😂 wel zijn we flink getild door de parkeer garage, later binnenkomen als de rest, en het meest betalen. Maar daar ga ik toch eens een mailtje aan wagen. Iemand zei heel raak: Als je dat uitsmeert over een heel jaar, dan loopt dat aardig in de papieren.....

V70geRwin

#93
Was leuk om even bij de start te zijn en weer bij te kletsen met enkelen  :eusa_clap:
Heb vlak voor vertrek deze 2 geschoten:

http://www.te-hennepe.nl/V70R/RodeR2019-1.jpg

http://www.te-hennepe.nl/V70R/RodeR2019-2.jpg

(maar linkjes gemaakt, de plaatjes laden niet lekker, te groot wellicht?)

arjen850

Zojuist van Kor te horen gekregen, dat we allemaal een wasstraat rekening bij hem in kunnen dienen :evil:

KIM

Ik heb er dit jaar niet zo heel veel gemaakt. Sandor wel.
Ik zal mijn foto's morgen even plaatsen vanachter de PC.

Het was in ieder geval een top dag! Mooie route, mooi weer; bij aanvang zelfs 12 rode Rren, dus wat wil je nog meer.

Er worden nu al plannen gesmeed voor een oude Hollandse waterlinie rit.

KIM

Citaat van: arjen850 op 22-04-2019 22:33:33
Zojuist van Kor te horen gekregen, dat we allemaal een wasstraat rekening bij hem in kunnen dienen :evil:

Of ik ze betaal is een 2e. Bovendien is de krasstraat natuurlijk not done op een rode R.
Ik was alweer zeven jaar gewoon met het handje.

arjen850

Citaat van: KIM op 22-04-2019 22:38:49
Of ik ze betaal is een 2e. Bovendien is de krasstraat natuurlijk not done op een rode R.
Ik was alweer zeven jaar gewoon met het handje.

Kan niet bommen, lappen zal je😂

Rense850T5

Ik zal ff een poging wagen om een sfeer impressie te delen van een zeer gezellige en geslaagde dag :eusa_clap:

Route was erg leuk van alles wat gehad, van mooie landwegen en dijkjes tot offroad en alles er tussen.

Start van de route:


Onderweg naar het eerste foto moment:



Het eerste foto moment:




Onze dag fotograaf Sandor altijd opjacht naar t beste plaatje van die ene rooie:


Fotomoment nummero duo (met de kont in de water):




Vanaf dit punt hadden we alleen nog maar mat rode auto's maar dat is ook mooi:


Vanaf de watertank van de schaapjes:



Brug fototje:









Volvo 850 T-5 MT '93, XYZ 330 mm BBK, XYZ schroefset, BCM Cda carbon airbox, Ipd stab. kit, Tail 50mm bov, 3" dp met 100cell racecat, 3" NM parts custom catback, 18" pegasus 225/35ZR18, Shortshifter, ipd veerpootbrug + vpb achter, XC grill, gereviseerd en versterkt blok, CXRacing drijfstangen, toga HP kruk en drijfstanglagers,  turbonetics t03/04 50 trim turbo,79mm intercooler, 630cc injectoren, Walbro 255l/hr, magnecor bougie kabels, custom carterventilatie, apexi avc-r boost controller, zeitronics wideband + egt sensor, Schutten tuning ECU!

SB T-5R

Was een enorm gezellig en geslaagde dag!
Ik zal snel een download link maken voor de plaatjes van de dagfotograaf  ;D

GM0046

Ik vond het ook een zeer geslaagde dag. Gezellige mensen, mooi weer en natuurlijk mooie auto's!

elianmars

Citaat van: KIM op 22-04-2019 22:38:49
Of ik ze betaal is een 2e. Bovendien is de krasstraat natuurlijk not done op een rode R.
Ik was alweer zeven jaar gewoon met het handje.

Krasstraat is bij élke auto not done  :eusa_shifty: ;D

KIM

Hier mijn foto's:

1e stop:







Onderweg naar Elburg:



Aan de ijssel:



Mijn auto wordt vies... :-X:



Bij de schaapjes:




Laatste stop:





Het was weer erg gezellig!

Volgend jaar is het plan om de markerdijk te rijden en een stukje afsluitdijk...

Marc O.

Voor het eerst in 9 jaar (waarvan de laatste 6 jaar de route met Kor en Arjen mede mee uitgezet) kon ik er gisteren helaas niet bij zijn :( Een griep van een aantal dagen geleden i.cm. extreme drukte op het werk noodzaakten me gisteren om de prio's elders te leggen.

Tijdens de rit werd ik al verblijd met een stel fraaie pics, en de foto's die ik hierboven zie bevestigen: Het was weer een fraaie route en een geslaagd evenement! :D

Volgend jaar ben ik er weer bij, en in de tussentijd gaan we snel weer aan de slag met een mooie nieuwe rit!
...The Nile isn't just a river in Africa...

SB T-5R

Op deze pagina staat een link waar een .RAR bestand gedownload kan worden met al mijn foto's van afgelopen maandag.

https://www.btc-volvo.nl/2019/04/23/12-stuks-rode-r-bij-elkaar/

Meteen maar een blogje erbij  ;D

Mocht iemand interesse hebben in een aantal foto's als CR2 bestand (nog te bewerken met bijv. lightroom) stuur me dan even een PB met de specifieke foto.