Nieuwe fotos

Gestart door The Driver, 15-06-2005 17:57:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

The Driver

OEPS ;D

Ik kan echt niet de logica er van in zien precies dezelfde type velg, met een andere maat ,weer een andere naam te geven.  ???

;D

The Driver

zo had ik het nog niet bekeken ;D

Joo1st

Citaat van: The V70R Driver op 15-06-2005 22:43:18
haha, dit zou wel een dikke deal zijn. iedereen gelukkig. Die duitser van zijn meuk af :P. Denjo zijn Comets en ik eindelijk mijn Volans waar ik al zo vaak over droom ;D ;D ..... nu nog alleen een 850R :P

Snap ik 't nou gewoon niet? Je hebt een V70R en daar wil je Volans op? OK zijn mooie velgen, maar wil je niet liever originele V70R 17" Comets of Satellites dan? Of wil je zowiezo liever een 850R ?  ???

The Driver

ik vind de volans vele malen mooier dan de sattelites en de comet/meteor.  En dat van een 850R is een grapje ;).

BenC70ES

Ik vind dat op een V70R en dan zeker op een Saffran, antraciete Comets horen.

De MUG in Herentals is een V70R met Volans (met gewone frontbumper) trouwens. (MUG= Medische Urgentie wagen )

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

reneetje

Zelfde velgen [/color]met bijbehorende balonnen heb ik er ook onder, en is bij mijn weten orgineel af Volvo.
Dus zo als het hoort........... ;)

Rene ;D

BenC70ES

Je had de keuze tussen 16" of 17" (gratis) dus vraag me echt af wie er nou 16" nam op een R... neem dan een gewone T5 als je meer comfort wil  ???

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

reneetje

Citaat van: BenC70ES op 16-06-2005 21:51:23
Je had de keuze tussen 16" of 17" (gratis) dus vraag me echt af wie er nou 16" nam op een R... neem dan een gewone T5 als je meer comfort wil  ???

Bodemspeling i.c.m. "hogere" banden misschien ?

Joo1st

Citaat van: BenC70ES op 16-06-2005 21:30:35
Ik vind dat op een V70R en dan zeker op een Saffran, antraciete Comets horen.

De MUG in Herentals is een V70R met Volans (met gewone frontbumper) trouwens. (MUG= Medische Urgentie wagen )

Een MUG  ;D Goeie keuze voor een ambulance trouwens. Heb even gegoogled en er dook zowaar een overzicht met MUG's op: http://members.fortunecity.com/emergency112/belgie_mug/belgische-mug--belgian_medical_teams.htm
Wel oude auto's/foto's, maar de eigenaar van de MUG in Herentals is in ieder geval Volvo liefhebber  :)  Iemand misschien een foto van de V70 MUG?

The Driver

Ik vind die Volans wel erg stoer. heb net met fotosoep een foto gehopt. Ziet er wel dik uit vind ik ;D.

Weet iemand overigens of het mogelijk is om roofrails te verwijderen zonder problemen? of is daar een mechanicien voor nodig??

BenC70ES

Citaat van: reneetje op 16-06-2005 21:52:38
Citaat van: BenC70ES op 16-06-2005 21:51:23
Je had de keuze tussen 16" of 17" (gratis) dus vraag me echt af wie er nou 16" nam op een R... neem dan een gewone T5 als je meer comfort wil  ???

Bodemspeling i.c.m. "hogere" banden misschien ?


? je bedoelt dat op een AWD 205/55/16 ipv 205/50/16 staat? Hetzelfde is met de 17"-> namelijk 215/45/17 ipv 205/45/17

Trouwens op de FWD was er ook de keuze, op de V70R FWD van de buurman staan ook 16" Meteor.


@Joo1st: Raf heeft er hier eens een foto van geplaatst... eigenaar is volgens mij het ziekenhuis. Zijn nu bijna overal XC70's en enkele XC90's...

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

The Driver

#26
overigens die volans passen toch wel op mijn V70R. Voordat ik daarmee volledig de mist inga
http://i7.ebayimg.com/01/i/04/28/d9/f6_1_b.JPG

er staat nl op die foto: 225/45 R17

Esveldt

Nog 5 dagen en 16 uur!

Paul

The Driver

nog wel wat tijd. Maar weet jij of ze ook op mijn R passen ? ik dacht dat 215 de grootst mogelijke maat was namelijk

teddy

hele mooie auto`s met een net zo leuk optrekje als ik het zo zie