Dashboard " Hout"

Gestart door Nicojo, 12-08-2019 10:46:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nicojo

Mijn dochter wil graag hout op haar dashboard en heeft een  tweehands dashboardfront gekocht met daarop van die soort PVC opplakstrips.
Ik kon het makkelijk van de oude set afhalen maar nu wil ik het op haar eigen dashboard plakken.

Welke lijm kan ik het beste daarvoor gebruiken, aangezien het een combinatie PVC en ABS is? Hoeft alleen vast te zitten , er werken geen krachten op behalve temperatuur.

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

classicT5

Verwacht date je met spuitlijm ver komt of anders 2 componenten lijm.

dubbelzijdig tape lijkt me te dik Arjen.

cornelis-b

Citaat van: classicT5 op 12-08-2019 21:55:41
Verwacht date je met spuitlijm ver komt of anders 2 componenten lijm.

dubbelzijdig tape lijkt me te dik Arjen.

Jeroen HPX Acryl Dubbelzijdig Tape heb je in alle diktes, van 0.2 tot 3mm dik en zeer geschikt voor dit klusje. wel alles even goed vetvrij maken voor je begint.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Nicojo

Gisteren deze HPX tape bij Toolstation gehaald  en op achterzijde geplakt, omgedraaid en toen met scalpel  op een houten plaatje de contouren uitgesneden.
het afpellen van de beschermlaag was een @#$ karwei maar het opplakken ging als een trein en het zit er netjes op mag ik wel zeggen.

Nu nog afwachten hoe het blijft zitten na een warme dag.
Bedankt voor de tip!!

cornelis-b

Ik had in mijn ex 855R een VHF / UHF zender met HPX tegen de midden console geplakt, ding woog ruim anderhalve kilo en zelfs met buiten temperaturen van boven de 30 graden bleef de zender prima hangen. Buiten 30+ en binnen nog vele malen heter ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien