Wie kan mij het leren?

Gestart door Spin!, 04-12-2019 17:22:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Spin!

Ja....

;D





De distri wissel ging perfect. Kornelis is een prima leermeester. Het was erg leuk en leerzaam om te doen. Maar toen Aad net weg was begonnen de problemen...

Weet je nog Aad die poelie van de dynamo? Die hebben we toch proberen te fixen, maar dat asje was al te ver heen. Dus rijden met een tijdbom was niet zo verstandig. Hierop een vervangend exemplaar gevonden en die is vandaag binnen. De V70 staat dus nog daar op de brug. Als het goed is kan deze vanavond rijdend mee naar huis.

Maar verder ging alles goed hoor! Was leuk, gezellig en leerzaam.

www.vm-parts.nl

KIM

Tegenslag is er inderdaad helaas altijd. Lastige van de dynamo is dat je niet zomaar een andere hebt 's middags rond vijven.
Gelukkig heb ik vakantie en kon Spin dus met vervangend vervoer naar huis.
Vanavond het klusje maar afronden dan...

razorx


KIM

Het zat ons niet mee...
Na montage kwam er wederom flink lawaai uit het vooronder. Onderzoek wees uit dat de vervangende dynamo niet al te beste lagers meer heeft.
Spin is er toch maar mee naar huis gereden (en thuis gekomen) om het met het autodemontage bedrijf op te lossen.

Spin!

Citaat van: KIM op 20-12-2019 07:58:22
Het zat ons niet mee...
Na montage kwam er wederom flink lawaai uit het vooronder. Onderzoek wees uit dat de vervangende dynamo niet al te beste lagers meer heeft.
Spin is er toch maar mee naar huis gereden (en thuis gekomen) om het met het autodemontage bedrijf op te lossen.

Het oorspronkelijke plan was wel om een nieuwe dynamo te plaatsen, maar blijkbaar was deze out-of-stock en pas in januari weer leverbaar. Als (slecht) alternatief heb ik een gebruikte bij een Volvo demontage bedrijf gehaald, maar die lagers maken meer lawaai dan een klas schoolkinderen. Maar goed, het werkt wel. Denk dat ik er toch maar een nieuwe op ga zetten, dan maar even wachten tot januari. Zoveel rijden we toch niet met die auto.

Maar ook dit was weer zeer leerzaam!

www.vm-parts.nl