C70 Coupé, liever mét of zonder open dak?

Gestart door JeroenV70, 19-12-2019 15:22:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JeroenV70

Hallo,

Ik zoek een C70 coupé als dagelijkse auto. Op mijn wensenlijstje heb ik onder andere een open dak staan.
Nu vroeg ik me af of dat een goed idee is. Het aanbod is schaars en wellicht zijn er vaak problemen met dat dak, elektrisch of lekkages. Geen idee, dus het leek me handig om dat hier eens na te vragen.

Hoeveel waarde moet ik hechten aan dat open dak? Moet ik een auto die verder aan mijn eisen voldoet laten staan omdat er geen open dak in zit?

Achteraf zo'n dak inbouwen is geen optie volgens mij, dus probeer ik vooraf goed na te denken over wat ik écht wil.

Groetjes,
Jeroen.
JeroenV70
1999 V70 2.5 10v Europe Plus Line, Nautic Blue Pearl (gezinsauto)
2004 C70 Coupé Collection 2.4T Automaat, Black Sapphire metallic (MY2002 youngtimer)
2005 MX-5 1.8 Sportive (6-speed NBFL), Brilliant Black (hobby)

reneetje

Koop het nieuwe type , lekker een stalen dak wat elektr open en dicht gaat, stoere achterkant en alles net ff wat minder oudbollig...

Oja , da's smaak he  :)
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

)()()sT

Bedoel je nou met open dak een cabrio of schuifdak ?

Spin!

Citaat van: )()()sT op 19-12-2019 20:20:14
Bedoel je nou met open dak een cabrio of schuifdak ?

Ik denk dat hij de C70N bedoeld, de S40 zonder dak, Focus in Volvokleren.

















Maar dat is stiekem wel een hele lekkere Volvo, zeker met de 170pk handbak...lekker cruisen!

www.vm-parts.nl

rob850/480


V70R^2

Citaat van: rob850/480 op 20-12-2019 12:49:51
De kappers cabrio.

Geld dat niet sowieso voor iedere cabrio die niet formaatje Rolls Royce is?

NinaPaul

S-klasse is kleiner, maar die zou ik toch erg graag rijden :D
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

V70R^2

S-klasse coupe is er in Maybach uitvoering, dus die schaar ik even onder Rolls Royce ;D. CLK/SLK etc is wel een beetje G*Y.

JeroenV70

Citaat van: )()()sT op 19-12-2019 20:20:14
Bedoel je nou met open dak een cabrio of schuifdak ?

Volgens mij hebben de notificaties niet gewerkt, want ik zie alle antwoorden nu pas  :eusa_wall:

Ik bedoelde het schuifdak van een coupé (1e generatie C70)
JeroenV70
1999 V70 2.5 10v Europe Plus Line, Nautic Blue Pearl (gezinsauto)
2004 C70 Coupé Collection 2.4T Automaat, Black Sapphire metallic (MY2002 youngtimer)
2005 MX-5 1.8 Sportive (6-speed NBFL), Brilliant Black (hobby)