Citaat van: diederickvolvo op 07-03-2018 23:21:48Citaat van: Ozzzz op 07-03-2018 20:40:20Heb contact met meze jongen uit Canada, hij gaat een proefstuk voor een 850 printen en laat me binnen 2 weken het resultaat zien.De roosters die hij al maakt voor de N kosten $10,-CD Lijkt mij een schappelijke prijs en hij staat open voor een groupbuy discount. Oehhh, de N uitvoering zou ik graag willen hebben Waarom een CFE + doet de klus zonder ook maar enige aanpassing aan het interieur
Citaat van: Ozzzz op 07-03-2018 20:40:20Heb contact met meze jongen uit Canada, hij gaat een proefstuk voor een 850 printen en laat me binnen 2 weken het resultaat zien.De roosters die hij al maakt voor de N kosten $10,-CD Lijkt mij een schappelijke prijs en hij staat open voor een groupbuy discount. Oehhh, de N uitvoering zou ik graag willen hebben
Heb contact met meze jongen uit Canada, hij gaat een proefstuk voor een 850 printen en laat me binnen 2 weken het resultaat zien.De roosters die hij al maakt voor de N kosten $10,-CD Lijkt mij een schappelijke prijs en hij staat open voor een groupbuy discount.
Ohja, hier had ik ook interesse in. Maar dan voor de V70 classic, om in de middelste ventilatieroosters te plaatsen in het dash.Dit idee met het forum zelf oppakken/ ontwikkelen?
Ohja, hier had ik ook interesse in. Maar dan voor de V70 classic, om in de middelste ventilatieroosters te plaatsen in het dash.
Ik prop alles gewoon in het handschoenkastje
Ik prop alles gewoon in het handschoenkastje Klepje open als ik de meters nodig heb. Dicht als ik normaal rij. klepje staat wel vaak open
Mijn roosters liggen bij iemand om uit te meten.Het idee is om voor de s/v/c70 één plek te maken in het ventilatierooster links naast het dashboard, en twee in de roosters in het midden van het dash.