[Gecancelled] De rode R meeting 2020

Gestart door KIM, 11-03-2020 21:32:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KIM

Iedere rode R rijder heeft m natuurlijk al in zijn agenda staan:
2e paasdag rode R meeting dag

12e editie


Dit jaar valt 2e paasdag op 13 april; we zijn dan van plan om een route te gaan rijden in de Noord-Holland en de flevopolder. De route zal nog worden uigezet dus nadere gegevens volgen.


Het plan is om weer om 12:00 op een nader te bepalen punt te verzamelen en dan om 13:00 aan te vangen met de rit.

Ook andere kleuren zijn natuurlijk van harte welkom maar onthou dat de rode R centraal staat tijdens dit evenement.


We realiseren ons dat we dit jaar in een ietwat bijzondere situatie zitten vanwege het Corona virus. De adviezen van het RIVM zeggen dat evenementen beter vermeden kunnen worden dus de rode R meeting wordt dit jaar over geslagen. De route zal dan doorgeschoven worden naar volgend jaar.





KIM

Arjen850, Marc O. en ondergetekende die altijd verantwoordelijk zijn voor de organisatie van de Rode R meeting hebben besloten dat een Volvo meeting houden tijdens de huidige omstandigheden niet verstandig is.

Hopelijk slaat iedereen zich een beetje door deze moeilijke globale crisis en kunnen we volgend jaar weer onze Rode Rren showen aan de wereld.

Spin!

Jammer maar begrijpelijk. Zo staan er meerdere grotere Volvo evenementen op de tocht. Wijs besluit en ik hoop dat het allemaal snel voorbij is.

www.vm-parts.nl

ron paul

Ook dit jaar geen Rode R-meeting?

KIM

Ik heb er sterk over zitten denken maar ik wil de R nu een jaartje schorsen en ook mijn mede organisator Arjen850 heeft zijn R een jaartje langer in de schorsing.
Het is thuis een beetje druk nu.

Volgend jaar wil ik er wel weer een plannen.