Auteur Topic: 850 sedan MY95, alter 1,5 Nautic blue pearl  (gelezen 556 keer)

Tubbe

• Lid 10+
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
850 sedan MY95, alter 1,5 Nautic blue pearl
« Gepost op: 23-06-2020 12:40:32 »
Al een tijdje woon ik dicht bij mijn werk en sinds het najaar hebben we daarom de roffel geschorst. Één auto is genoeg voor ons. Hij zoekt dus nu een nieuw baasje of een laatste rustplaats. :-\

Volvo 850 2.5i sedan B5252S Sportsline met 243.250 km, geregistreerd in 10-1994, JP-ZB-54
Volgens insiders een Alter 1,5 ofwel een vroege faceliftvariant. Het uiterlijk is daarmee al Alter 2 maar technisch zijn er nog wat zaken ongewijzigd tov Alter 1.

Exterieurkleur Nautic Blue Pearl, interieurkleur blauw (halfleer?) staat op nette 15” lichtmetalen Argo velgen
Opties: Deltamill ECC (Airco werkt niet), elektrische ramen voor, elektrische spiegels, trekhaak, folie op de achterruiten.
Oorspronkelijk met mistlampen voor, maar die zijn in verband met roest en niet werkend afgekoppeld. Cruisecontrolset heb ik liggen / deels geïnstalleerd, maar nooit werkend gekregen.

Uiterlijke staat:
Rechtsvoor krassen op de bumper, linksachter een deuk/scheurtje in de bumper van een aanhangwagen (het verhaal krijg je bij koop er gratis bij ;-) ) en op verschillende plekken krasjes en parkeerbutsjes.
In Januari 2015 bij kmStand 224.812 door ons in gebruik genomen en bij een klusser in Nijmegen voorzien van een nieuwe distributie, bougies, waterpomp, koelwaterreservoir en een grote checkup.
Nadien op oudejaarsdag 2017 een nieuwe accu geplaatst. Zelf jaarlijks olie gewisseld. Daarnaast Bij de APK jaarlijks wat kleine zaken vervangen zoals een nieuwe koplamp, nieuwe draagarm en uitlijning.

De auto staat al een tijdje stil, de laatste keren merkte ik met rijden een tik in de motor op. Daarnaast heeft de ventilator of kachelweerstand aandacht nodig. Kortom geen vlekkeloze auto, maar wel een leuke beestje om wat aandacht aan te besteden. Omdat de auto geschorst is en de APK in februari is verlopen kun je er helaas niet mee proefrijden of m zonder ambulance of handelaarskenteken ophalen.

Mocht je interesse hebben bel of app me dan 0651742903, ik kan je dan wat foto’s sturen en we hebben het over de meeneemprijs.

Groet
Arnout
« Laatst bewerkt op: 12-07-2020 21:02:48 door Tubbe »
854 2.5i 10v Sportsline Nautic Blue Pearl