Luchtgeleider voorbumper T5R kwijt

Gestart door jimbo850, 24-09-2020 11:20:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

de Boeing

Citaat van: )()()sT op 25-09-2020 22:24:46
Maar heb jij dan een groot gat tpv ...

Zullen we daar dan maar ff een foto van doen?  ;D




Stefan

Je mist dus de keienvanger, dat is een accessoire zoals KIM al aangaf. Ik heb daar nog kippengaas achter zitten want dat ding houdt alleen stenen tegen van het formaat baksteen  :eusa_wall:

Dikke wielen btw  8)
850R Estate MT LPi '97 Rood (609)

de Boeing

Heb er wel een Do88 intercooler achter hangen, en met dat ding sla je probleemloos een eco-dieseltje (of 2) plat  ;D ;D (lees: heel dik en zwaar alu...). Maar ik ga hem binnenkort eens goed bekijken aldaar en indien nodig ook aan de kippengaas-tuning ...

)()()sT


Stefan

Die keienvanger (9169576) is nog te koop (voor €25 bij Skandix). Daar kun je mooi je gaas omheen vouwen en op zijn plek drukken, dan hoef je niet te gaan frotten om het gaas vast te zetten, en het kan er ook zo weer uit. Vergeet de clips niet (1372748)
850R Estate MT LPi '97 Rood (609)

de Boeing

Weer wat bij geleerd, thx voor volvo nummer!

)()()sT

Je moet dus wel die bak hebben, anders blijft ie niet zitten ;)

Vulk

Die heb ik dus ook niet. Ik heb zo'n reuzen alu IC en radiator. Past deze dan nog?

)()()sT

Nee ik denk dat ik dan een stuk eruit moet zagen :)

KIM

Je moet de bak inderdaad wat aanpassen. Die keienvanger blijft wel passen. Spul zit op de R gewoon voor de Ali koeler en nog een bakkoeler.

jimbo850

Ja hallo, hier weer de originele vraagsteller :) In het eerste plaatje bedoel ik 28 en op het tweede plaatje is het 31. Ik heb op Skandix gekeken en het nummer dat in deze thread wordt genoemd refereert volgens miij naar een ander onderdeel.

Heeft iemand wellicht het nummer van dit onderdeel? Ik denk dat ik het maar gewoon terug ga plaatsen namelijk.

volvobug

Citaat van: jimbo850 op 29-09-2020 20:00:07
Ja hallo, hier weer de originele vraagsteller :) In het eerste plaatje bedoel ik 28 en op het tweede plaatje is het 31. Ik heb op Skandix gekeken en het nummer dat in deze thread wordt genoemd refereert volgens miij naar een ander onderdeel.

Heeft iemand wellicht het nummer van dit onderdeel? Ik denk dat ik het maar gewoon terug ga plaatsen namelijk.

nr. 28 uit eerste plaatje is 9133378.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

jimbo850