Ik woon overigens in Bergen op zoom ( en ben toen via BE naar Thuur gereden).... Ik weet dat de eisen in BE mbt mods aan je auto erg streng zijn, niet te doen eigenlijk.... Collega uit BE vertelde me dat alles ( zoals verlagen) via een erkend bedrijf moet met factuur etc, dus zelf prullen

Vanochtend de zwaardere ( 1 bar) veer erin gezet. Wisselen ging erg vlot (ff geklooi met dat membraampje, maar gelukt) en stukkie rijden.... en back in business.

Rijdt weer als een tierelier. Top mooi afgeregeld op 1,1bar waarop ie getuned is. YES !!! Echt weer ff wennen die power....
Heb de WGA wel even op 3/4 maan gezet, beetje uit voorzorg, dus ga die nog even op 1/2 zetten om te kijken of dat net iets meer brengt...... Blij mee !
Het lijkt erop dat ik deze issue van mijn lijstje kan halen......
Vervolg dus de V50-remmen. Net met dat sjezen merk je wel dat deze remmen echt wel voldoen tov die 280's. Heb best veel pulls gedaan en doorgeremd en niks geen fading. Blokken en schijven gewoon Volvo..... Dus ik wil echt wel proberen of deze behouden kunnen blijven. En anders op zoek naar andere klauwen en brackets..... en dan gewoon met bouten ipv gelast.
Net bij t testrijden kwam overigens een colonne met Classic Cabrio's tegemoet, die richting Zeeland reden. Leuk !! Wel mooi weer uitgezocht in ieder geval!
Gisteren auto gewassen en dacht even snel foto schieten maar zag dat de bumper al helemaal onder zat.....