Houtinleg verwijderen!! Ervaringen gevraagd

Gestart door emielC70, 02-07-2005 12:05:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jochim

Dat nephout, is da er bij een 850 gewoon opgeplakt zonder schroeven? Bij mij lost het over de hele linkerbovenzijde boven de tellers en daaronder zit niets. Haal dit er liever uit als hier geen gaten onder zitten, ziet er niet uit zoals nu!

axelvr

Ja hoe zit dat met de 850 ,

mijn vader had de auto destijds met de optie voor het hout bestelt , maar het lijkt er zijn opgeplakt als het ware...

Het ziet er bij ons wel uit als echt hout niet van dat neppe spul, het zit dan ook in de deuren .Dat zie je volgens mij ook vrij weinig ?!?

iemand?

Jochim

Bij mij zit het ook in de deuren! Zou dat bij echt hout niet me schroeven vastzitten?

axelvr


thuur

Het echte hout zit net zoals de stoffen en leren paneeltjes met prulclipjes. Beter is de versie van MY96 te halen, dat zijn 2 delen die vaker los- en vastgeklikt kunnen worden.


Gr 8)

axelvr

Citaat van: thuur op 18-01-2010 23:56:22
Het echte hout zit net zoals de stoffen en leren paneeltjes met prulclipjes. Beter is de versie van MY96 te halen, dat zijn 2 delen die vaker los- en vastgeklikt kunnen worden.


Gr 8)

Ook het hout in het Dash zelf?

--BUMP--

Ik heb in mijn '94 850 van dat plakspul zitten, ook op alle 4 de portieren. Ziet er van een afstandje zeer mooi uit, als je dichterbij komt zie en voel je dat het plastic is.

thuur

Citaat van: axelvr op 19-01-2010 08:12:48
Citaat van: thuur op 18-01-2010 23:56:22
Het echte hout zit net zoals de stoffen en leren paneeltjes met prulclipjes. Beter is de versie van MY96 te halen, dat zijn 2 delen die vaker los- en vastgeklikt kunnen worden.


Gr 8)

Ook het hout in het Dash zelf?

Nee.


Gr 8)

Rudy-M

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is zo. Helaas enige close-up die ik heb van het dashboard. Het hout is meer een print die aangebracht is op het kunststof.


niwesa

Verkoopt helaas zijn mooie V70

mehn

Citaat van: Rudy-M op 19-01-2010 12:18:47
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is zo. Helaas enige close-up die ik heb van het dashboard. Het hout is meer een print die aangebracht is op het kunststof.

http://i855.photobucket.com/albums/ab111/Rudy-M/div%20online/dashb850.jpg

850 (T-5)R dashboard: fineer. Echt hout dus ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Rudy-M

Citaat van: mehn op 19-01-2010 12:37:18
Citaat van: Rudy-M op 19-01-2010 12:18:47
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is zo. Helaas enige close-up die ik heb van het dashboard. Het hout is meer een print die aangebracht is op het kunststof.

http://i855.photobucket.com/albums/ab111/Rudy-M/div%20online/dashb850.jpg

850 (T-5)R dashboard: fineer. Echt hout dus ;)


Toch wel. Het ziet er in ieder geval veel beter uit dan die zooi die nu in mijn C70 zit.