Gaaf en mooie kleur.
And liking those wheels!!! heb je geen aanlopen met deze bandenmaat (205/50). Op mijn Canopus lag 205/45 en dat ging net (verlaagd sportonderstel), want ze staan een stuk meer naar binnen door andere ET waarde. Plus: 45 hoog (of dus laag

) staat nog net wat mooier met deze velg vind ik (rijd dan wel weer minder comfi).
Elektrische stoelen lijken een leuke upgrade, maar realiseer je wel dat je hierdoor flink wat extra gewicht toevoegt (en als een auto ergens lekkerder door gaat rijden, is het
niet toevoeging van meer gewicht...) Rede voor mij om zelfs mijn R stoel om te bouwen naar manueel

(ik moet er eens aan beginnen).
T5 erin leggen: heb je al een donorblok? dan zou je bv al een oliepan uit een RN model kunnen overwegen (waterbuis achter blok moet dan ook vervangen worden, maar kan nu makkelijk). Je bent op die manier af van de (moelijke en dure) oliekoeler leidingen naar de radiator. Ook gelijk je kachelslangen naar interieur mee vervangen. En zo zijn er nog wel een aantal tips die je nu makkelijke kan meepakken (motorsteunen, subframerubbers!!, stuurhuis!!!,... )
Succes met het project!