Zo dan!!
Terugkijkend op mijn laatste reactie is het even stil geweest. Vakantie kwam tussendoor, een schuivertje met de V50 waardoor een Canopus velg verloren is gegaan (R.I.P) en de 850 heeft in de tussentijd zijn APK gekregen en keurig de 3 maandjes schorsing volgemaakt achterop het terrein van mijn werk naast de donor-850 & een garbagerunner 850, prima gezelschap al met al.
We rijden weer! Na de laatste update zijn er een paar zaken aangepakt zoals de uitlaat (Mooie Simons met een cut-out op vacuüm mede mogelijk gemaakt door Floris Furstenberg van FDF., PNP uiteindelijk doorgelust en getuned naar 280PK door Frans Erich van ETS. de ABS computer is gerepareerd met een nieuwe module incl. wel werkende TRACS, volgende week komt de DO88 RIP-kit erop samen met alle koelvloeistof slangen van DO88 in de zwarte siliconen variant (Thanks Silas Entjes)
Daarbij vandaag de eerste toerrit gereden ermee, waar meteen iets los schoot.. klinkt als een buis, dus morgen maar weer op de brug ermee, hobby hè

De auto is bij lange na nog niet af, maar we kunnen er in ieder geval weer dagelijks mee op pad. De volgende punten van aanpak:
- Grotere 300mm schijven aan de voorkant, want hij remt als een natgeregend plakje cake met aan één kant 20% van de schijf die niet wordt gebruikt.
- Eibach verlagingsset 20mm, ding ligt enorm hoog en dat maakt hem op hogere snelheid bijzonder zweverig op de snelweg..
- Nieuwe stabilisator stang aan de achterkant. Heeft er nooit opgezeten vanwege de motorisering maar is nu geen overbodige luxe, onderstel voelt echt als een natte dweil in elke bocht ondanks de nieuwe oranje Koni's rondom.
- Bredere 225 banden aan de voorkant, want goed in een bocht zit je echt op de grenzen van grip.
- Airco moet een nieuwe droger, kachel heb ik nog steeds niet kunnen doorvoeren. Denk dat ik het kachelhuis maar laat voor wat het is en er een slang doorheen voer, ellendig ding.
- Achteruitrijlampen doen het niet ondanks het solderen van de draden, dus misschien iets omgedraaid. Gelukkig geen APK afkeur.
- Wellicht tijd voor een subtiele subwoofer, geluid valt ondanks PSS toch wel tegen vergeleken de standaard audio in mijn V50 met enkel PSS Tweeters voor & achter.
- Motorsteunen zijn nog aan de beurt in de nabije toekomst.
- Ik lees dingen over een comfort knipperlicht module?
- GEZOCHT: Amerikaans gordelverklikker relais.
Tips op alle bovengenoemde punten zijn meer dan welkom! Hoor graag de ervaringen/input van hier