Overlijden Cornelis-b

Gestart door wesdv, 29-12-2021 14:50:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wesdv

Via fb kwam mij ter oren dat Cornelis-b, Henk, op 27 december helaas de strijd tegen zijn ziekte heeft verloren.
Ik weet niet precies waar dit bericht thuis hoort maar vind wel dat mensen op dit forum hiervan op de hoogte moeten zijn.
Voor Jan en alleman heeft Henk bumpers of abs units gereviseerd, dus vele zullen hem gaan missen mede omdat het gewoon een hele fijne kerel was.
Henk rust zacht en Anton sterkte gewenst.

Duell

Voor ieder is er een tijd maar als het dan zover is is het altijd zwaar.
Gecondoleerd Anton ! (ondanks dat ik jou niet ken) en rest van de familie.

Michaell

Vreselijk nieuws inderdaad en een enorm gemis voor de community.

Henk had zijn dood al aangekondigd vlak voor zijn overlijden op het forum om te vragen naar de kleurcode van de Volvo rouwauto waar hij zijn laatste rit in ging maken: https://volvo850forum.nl/index.php?PHPSESSID=7fc5e5c5adbac2d4947df413aa158cae&topic=91643.0

Henk had mij goed geholpen met de 2x een revisie van mijn ABS controller (De eerste ging na 2,5 jaar uiteindelijk kapot door een defect in de elektronica zelf). Hij had een goede band met Dirk (die helaas ook niet meer onder ons is) die ook deze vreselijke ziekte had, maar dan in zijn darmen als ik het mij goed herinner.

Het was altijd gezellig bij Henk en Anton. Hij was tevens een zendamateur en liet mij graag en uitgebreid zien wat hij boven aan zend apparatuur had, hoe het werkte en wat hij ermee deed.
Ik ben zelf een elektrotechnicus en heb dus een grote interesse in elektra en elektronica dus ik heb me daar goed vermaakt samen met Henk.

Naar mijn weten leed hij aan een ernstige vorm van longkanker in beide longen. Van wat ik begreep en weet was een echte behandeling niet meer mogelijk, maar kon zijn lijdensweg alleen nog maar uitgesteld worden.

Ik zal niet zeggen dat ik Henk echt goed kende, want dat is niet zo. We hebben elkaar maar 2x echt gezien en gesproken. Maar hij kwam mij over als een erg goede gozer zonder blad voor zijn mond (en daar hou ik wel van).

Hij is nu eindelijk verlost van de pijn en ellende die met zijn ziekte gemoeid gingen.
Ik wens Anton en zijn familie en vrienden veel sterkte tijdens deze moeilijke periode.

razorx

Citaat van: Michaell op 30-12-2021 12:40:42
Vreselijk nieuws inderdaad en een enorm gemis voor de community.

Henk had zijn dood al aangekondigd vlak voor zijn overlijden op het forum om te vragen naar de kleurcode van de Volvo rouwauto waar hij zijn laatste rit in ging maken: https://volvo850forum.nl/index.php?PHPSESSID=7fc5e5c5adbac2d4947df413aa158cae&topic=91643.0

Henk had mij goed geholpen met de 2x een revisie van mijn ABS controller (De eerste ging na 2,5 jaar uiteindelijk kapot door een defect in de elektronica zelf). Hij had een goede band met Dirk (die helaas ook niet meer onder ons is) die ook deze vreselijke ziekte had, maar dan in zijn darmen als ik het mij goed herinner.

Het was altijd gezellig bij Henk en Anton. Hij was tevens een zendamateur en liet mij graag en uitgebreid zien wat hij boven aan zend apparatuur had, hoe het werkte en wat hij ermee deed.
Ik ben zelf een elektrotechnicus en heb dus een grote interesse in elektra en elektronica dus ik heb me daar goed vermaakt samen met Henk.

Naar mijn weten leed hij aan een ernstige vorm van longkanker in beide longen. Van wat ik begreep en weet was een echte behandeling niet meer mogelijk, maar kon zijn lijdensweg alleen nog maar uitgesteld worden.

Ik zal niet zeggen dat ik Henk echt goed kende, want dat is niet zo. We hebben elkaar maar 2x echt gezien en gesproken. Maar hij kwam mij over als een erg goede gozer zonder blad voor zijn mond (en daar hou ik wel van).

Hij is nu eindelijk verlost van de pijn en ellende die met zijn ziekte gemoeid gingen.
Ik wens Anton en zijn familie en vrienden veel sterkte tijdens deze moeilijke periode.
Mooi verwoord.

hilko73

Tjonge. Gecondoleerd en veel sterkte voor de nabestaanden.
't Is een soort van systeem! (© Buurman & Buurman)

Vulk

Oh nee! :(

Veel sterkte aan de familie en nabestaanden!

626Ronin

#6
Henk, rust zacht, Anton en familie veel sterkte.
00' Moondust metallic V70 classic, 140 pk, nieuwe Vogels VSI installatie bij 242K, verkocht bij 359K.

ron paul

Triest om te horen, was altijd gezellig daar in Assendelft.
Ik sluit me bij 626Ronin aan.

t_w

Wat een naar bericht, gecondoleerd met dit verlies en sterkte  voor de nabestaanden...

V70geRwin

Rust zacht vriendelijke vriend en voor Anton veel sterkte!