Site protection met captcha

Gestart door Ries van de Zilverschuit, 13-10-2021 13:59:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kevinwalter

Kan iemand een screenshotje plaatsen van dit issue?

Chrome, Edge en Firefox geen problemen hier.
S80 V8 2006, EX-VCNL Directie auto.
V70R Handbak 2004
V60 CC 2020

Ries van de Zilverschuit

Vandaag zag ik het scherm voor de afwisseling eens niet. Dus een screendump zit er nog even niet in.
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

Vulk

Citaat van: Ries van de Zilverschuit op 19-10-2021 13:53:43
Vandaag zag ik het scherm voor de afwisseling eens niet. Dus een screendump zit er nog even niet in.

Er zijn ook wat aanpassingen gebeurd.
Hopelijk is het opgelost!

Ries van de Zilverschuit

Vanmorgen kreeg ineens weer die vraag om de captcha. Het ging toch weer een hele poos goed. Toch weer iets veranderd in de instellingen?
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

Vulk


Vulk

Zijn er nog mensen die hier opnieuw last van hebben of is (was) het enkel bij Ries?

Ries van de Zilverschuit

Vandaag gaat het weer goed, zo lijkt het.
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

Michaell

Van dit probleem heb ik nooit last gehad, maar wel van iets anders. En als we toch bezig zijn.  :eusa_whistle:

Ik ben sinds 2 maanden ofzo overgestapt van Chrome naar Firefox. Firefox bevalt me veel beter en is ook sneller hier, maar sinds ik dat gebruik kan ik niet meer op links klikken die verwijzen naar een forumpost.

B.v. een link als: https://volvo850forum.nl/index.php?topic=43651.0

Ik kan erop klikken, maar ik kom dan altijd uit op de homepage van het forum ipv bij de betreffende post. Wel staat de link URL dan gewoon keurig boven in de adresbalk.  :eusa_think:
Dit zelfs na een schone installatie van Windows 10 en sinds kort ook ondervonden met Windows 11 + Firefox. Dus zonder plugins enzo.
Linux nog niet geprobeerd.

Ik kan de link wel volgen als ik een nieuw tabblad open en de link daarin in de URL balk plak.

Bij Chrome doet dit zich niet voor. Ik denk dat het echt in FF zit. Misschien een script wat FF niet snapt?
Ik kan er wel mee leven. Maar wou het toch ff melden.

Jerra

Wat vreemd! Ik gebruik niets anders dan firefox en heb dit probleem niet!
'95 --- 855 A2 --- T-5R 2.0   --- MT --- tripletonner --- Dark Olive Pearl --- RammelendeRoffel
'91 --- 854 A1 --- GLT 2.5    --- MT --- enkeltonner --- Classic Red --- RestauratieRoffel
'87 --- 780      --- PRV6 2.8 --- AT --- dubbeltonner --- Champagne Beige Metallic --- 't Coupeblik
'95 --- 855 A2 --- 2.5-10V   --- AT --- quadrupletonner --- Regent Red Pearl --- De Audy met een "griekse ij"
2 SS'jes en 1 XBR

Maestro12

Hier al jaren FF en geen problemen.
@Michaell, heb je soms de beveiliging in FF op 'streng' staan, zo ja, probeer eens standaard
De ergernis over de slechte kwaliteit duurt langer dan de vreugde over de lage prijs!
V70, 1999, 481481km
7700 pk en 300.000 nm, is dat wat?

Michaell

Vreemd. Net ff met de instellingen zitten spelen, maar het probleem blijft. Deze staat momenteel op "Aangepast" bij mij. Maar deze op "Standaard" zetten lost het probleem niet op.
Het komt ook voor na een verse installatie van zowel Windows als FF nog voordat ik iets verander aan de instellingen.
Op andere fora komt dit bij mij niet voor. Deze gebruiken hoofdzakelijk phpBB als forumsoftware.  Dus ik dacht dat het aan dit forum lag. :eusa_think:

Maar als ik dit zo lees, krijg ik het vermoedde dat dit probleem meer aan mijn kant zit dan bij het forum.
Ik ga wel ff spelen en duckduckgo'en (is dat een woord?). Ik kan er prima mee leven, maar nu wil ik het weten ook!

Jerra

Ik gebruik meestal "zoeken" ongeacht de zoekmachine  :angel:  ;D ;D ;D
'95 --- 855 A2 --- T-5R 2.0   --- MT --- tripletonner --- Dark Olive Pearl --- RammelendeRoffel
'91 --- 854 A1 --- GLT 2.5    --- MT --- enkeltonner --- Classic Red --- RestauratieRoffel
'87 --- 780      --- PRV6 2.8 --- AT --- dubbeltonner --- Champagne Beige Metallic --- 't Coupeblik
'95 --- 855 A2 --- 2.5-10V   --- AT --- quadrupletonner --- Regent Red Pearl --- De Audy met een "griekse ij"
2 SS'jes en 1 XBR

de Boeing

Hier blijft het ook terugkeren, soms wel soms niet...

Ik gebruik Firefox en heb 850forum al toegevoegd aan mijn te vertrouwen sites in mijn pop-up blokker)

achja, ik kan ermee leven

)()()sT

Ik heb het ineens ook! ???

Als ik van de WiFi af ga doet ie het wel op 4G.

Maestro12

Uit de FAQ van BitNinja:

Greylisted IPs can be delisted by valid human visitors simply by completing a CAPTCHA or the BitNinja Browser Integrity Check

Dus zeer waarschijnlijk staat jullie IP adres (of range) op de greylist van BitNinja, overigens hoeft deze niet door het 850 forum geïnstalleerd te zijn, dit kan ook door de webhoster gedaan zijn.
De mods kunnen IP adressen bekijken, wellicht wordt het daar duidelijk van.
De ergernis over de slechte kwaliteit duurt langer dan de vreugde over de lage prijs!
V70, 1999, 481481km
7700 pk en 300.000 nm, is dat wat?