Was een geslaagde dag!

Op Facebook

Ik moet m’n hand in eigen boezem steken; ook ik kom hier bijna niet meer (alhoewel, ik log niet vaak in maar kijk wel) maar het is jammer dat dit soort dingen totaal niet meer leeft hier. Desondanks zie ik op dit soort festiviteiten of bv. Volvodrive dat er nog genoeg liefhebbers van onze roffels zijn; jammer dat hier dan weinig activiteit meer is.
Dat komt omdat het oude clubje hier weg is, geen 850’s meer hebben en er zijn ook bekende niet meer onder ons waar ook veel info van kwam van sleutelen tot reparaties.
Dat is nu niet meer helaas, tuurlijk heb je andere die dat doen maar toch wat achter de schermen zijn.
Niet te vergeten dat een de jongste 850 alweer 25 jaar oud is, en gewoon verdwijnt uit het straatbeeld.
Een T-5R of R worden nu gezien als liefhebber (waren het al maar nu meer) auto’s en daar wordt meestal niet echt veel meer mee gereden behalve voor meetings of Clubdagen.
Een katalysator brengt tegenwoordig al veel geld op zeker van de 850 dus die worden alleen al daarom gesloopt.
Facebook is de plek tegenwoordig.