eindelijk weer een 850

Gestart door wbeetje, 27-06-2022 00:02:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wbeetje

Beste mensen,

na een jaar of 8 heb ik weer een 850 gekocht, na diverse 'uitstapjes', oa een V70, S40 2.0T, V50 T5, Mazda 2, BMW E82

Gisteren in Vriezenveen opgehaald, een witte 2.5 GLT 20V sedan bj. 1995 met zo ongeveer alle opties, incl. schuifdak én climate control, die helaas niet werkt, zoals wel meer dingen die aandacht nodig hebben. Vooral wat esthetische dingen én paar technische. Maar motorisch en automaat , beide als een naaimachine, dus  dat is fijn.

Binnenkort zal ik hier en daar om hulp / ideeën, advies vragen op dit forum. Ik hoop dat ik het dan goed post, net zoals dit bericht trouwens, want is inmiddels even geleden dat ik zo'n forum als dit gebruikte.

Mvg,

Bart le Mair
Hilvarenbeek

Jerra

Dag Bart,

Uw bericht is in goede orde ontvangen!  ;D
Welkom terug
'95 --- 855 A2 --- T-5R 2.0   --- MT --- tripletonner --- Dark Olive Pearl --- RammelendeRoffel
'91 --- 854 A1 --- GLT 2.5    --- MT --- enkeltonner --- Classic Red --- RestauratieRoffel
'87 --- 780      --- PRV6 2.8 --- AT --- dubbeltonner --- Champagne Beige Metallic --- 't Coupeblik
'95 --- 855 A2 --- 2.5-10V   --- AT --- quadrupletonner --- Regent Red Pearl --- De Audy met een "griekse ij"
2 SS'jes en 1 XBR

Ries van de Zilverschuit

Welkom! Brand maar los!
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

wbeetje

Bedankt mannen,

hoe werkt het ook alweer? Ik kan al mijn vragen hier gaan stellen door iedere keer te reageren op een bericht, maar de bedoeling is geloof ik dat ik de goeie plek zoek om iets te vragen, toch? Net zoals ik net gedaan heb ivm het hemeltje.

Jerra

Ja inderdaad, en je webdagboek is natuurlijk een uitstekende plek voor alle algemene beschrijvingen over het onderhoud, how-to's, tips, en heel veel foto's!
Hier, in het webdagboek, kan je daarnaast zo off-topic gaan als je maar wilt.
'95 --- 855 A2 --- T-5R 2.0   --- MT --- tripletonner --- Dark Olive Pearl --- RammelendeRoffel
'91 --- 854 A1 --- GLT 2.5    --- MT --- enkeltonner --- Classic Red --- RestauratieRoffel
'87 --- 780      --- PRV6 2.8 --- AT --- dubbeltonner --- Champagne Beige Metallic --- 't Coupeblik
'95 --- 855 A2 --- 2.5-10V   --- AT --- quadrupletonner --- Regent Red Pearl --- De Audy met een "griekse ij"
2 SS'jes en 1 XBR