Volvo monteur gezocht Zuid-Limburg

Gestart door mauckel, 29-07-2022 16:29:22

Vorige topic - Volgende topic

mauckel

Na een aantal jaren geen Volvo gereden te hebben vanwege omstandigheden (afgekeurd worden etc) kriebelt het toch wel weer.
En we zijn financieel in iets beter weer terecht gekomen en daardoor gaan de kriebels nog meer kriebelen  ;D

Ik rij nu nog een Kia Ceed (ik weet het vloeken mag niet) en ondanks hij heeft me nog nooit in de steek gelaten is het geen Volvo.

Maar voordat ik überhaupt op zoek ga voor een V70 wil ik eerst weten dat ik hem ook kan blijven rijden en dat gaat niet lukken als ik afhankelijk ben van een garage.

Dus daarom de hamvraag, wie weet een Volvo monteur in de regio Zuid-Limburg.
Vroeger ging ik altijd naar Eugene in Merkelbeek, maar die doet al een aantal jaar niks meer.

Wie of wie kan me helpen.

Bedankt alvast.

Stefan

Thuurbo.nl is je man  8)
Zit in Gronsveld, veel zuidelijker kan niet  ;D
850R Estate MT LPi '97 Rood (609)

mauckel

Dankjewel voor je reactie Stefan, maar is er dan helemaal geen monteur meer die iets na de uren doet in Limburg.
Waar gaan de andere mensen uit Zuid-Limburg heen?

ruurdp

Ik zie in Facebook groepen nog wel eens iemand uit Limburg voorbij komen die schijnbaar veel technische kennis heeft. Wellicht ff aanmelden bij verschillende relevante Facebook groepen ?

mauckel

Stefan

is Thuur gestopt dan? Heb ik iets gemist  ???
850R Estate MT LPi '97 Rood (609)

)()()sT

Nee hoor. Thuur is gewoon up and running.
Het oneindig klungelen aan 850's is gewoon passé; ik doe ook nog wel dingen zelf maar voor grotere dingen ga ik gewoon lekker naar hem en doet hij het met al z'n kennis en kunde. Was wel klaar om "elk weekend" aan dat ding te klooien (wat overigens ook niet echt hoeft).

Dat "na de tijd" is natuurlijk goedkoper, maar als je goedkoop wilt rijden moet je geen 25 jaar oude Volvo gaan rijden en onderhouden :D

de Boeing

Citaat van: )()()sT op 02-08-2022 23:19:18
Nee hoor. Thuur is gewoon up and running.
Het oneindig klungelen aan 850's is gewoon passé; ik doe ook nog wel dingen zelf maar voor grotere dingen ga ik gewoon lekker naar hem en doet hij het met al z'n kennis en kunde. Was wel klaar om "elk weekend" aan dat ding te klooien (wat overigens ook niet echt hoeft).

Dat "na de tijd" is natuurlijk goedkoper, maar als je goedkoop wilt rijden moet je geen 25 jaar oude Volvo gaan rijden en onderhouden :D

Herkenbaar :) en ik zou ook eens wat vaker dingen moeten uitbesteden (nu ik net weer mijn benzinetank eronder heb hangen, wat een k#t-klus).

Moet het goedkoop: zelf beunen! alle info is hier of online wel te vinden.

Wil je het snel en goed laten doen: Thuur. Je wil met deze ouwe bakken ook iemand die verstand heeft van onze auto's, een gemiddelde garagehouder staat dikwijls voor een raadsel (bij de bekende kwaaltjes, zelfs bij de dealer moet je tegenwoordig al een oude monteur treffen... of ze staan ernaar te kijken, alsof het de eerste trein betreft, die in 1854 de rust in een koeienweide komt verstoren...)