Auteur Topic: Volvo V70R Saffron Pearl, automaat, lpg, yougtimer  (gelezen 591 keer)

V70R^2

• Beunhaas deluxe.
  • Lid 1000+
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • To heaven for the climate, to hell for the company
Volvo V70R Saffron Pearl, automaat, lpg, yougtimer
« Gepost op: 21-08-2022 14:14:29 »
Te koop aangeboden, V70R Saffron Pearl, automaat, lpg, yougtimer. Deze wagen is sinds 2013 bezit/ forumauto geweest, gedeeltelijk in mijn bezit, gedeeltelijk van een andere forummer.

Ultiem duurzame Volvo V70R, op LPG. Voorwielaangedreven automaat, een heerlijke wagen voor dagelijks gebruik en lange ritten. De LPG vulnippel is weg geborgen achter de originele tankklep.Met de huidige brandstofprijzen en het lage registratiegewicht van deze V70R op LPG is het omslagpunt met 10.000km per jaar al bereikt en voordeliger dan benzine..

In uitmuntende staat van onderhoud, van liefhebber. 300.000km zelf in bezit en onderhoud gehad (inmiddels net de 500k km gepasseerd, maar hij is nog niet halverwegen zijn leven). Reden van verkoop is dat ik nog 3 wagens zakelijk geregistreerd heb staan, deze is recent naar privé overgeschreven.

Kan voordelig zakelijk aangeschaft worden, met al het onderhoud op een aparte factuur vanuit mijn B.V.

De wagen staat momenteel op 4 stuks V70R Meteor velgen en goede Vredestein banden, komt met een 5e exemplaar als volwaardig reservewiel.

Een set 17" pegasus R velgen en Comets zijn net nieuw gespoten en kunnen i.c.m. de Brembo remupgrade evt. mee verkocht/gemonteerd tegen meerprijs.

De prijs is v.a. €7950 (al dan niet gedeeltelijk ex BTW voor de ondernemer), een en ander afhankelijk van de wensen m.b.t. de wielen en eventuele remmerij upgrade.

Met gastvrije groet,
Adriaan.

adriaanvanderklauw@hotmail.com of appen; 0630371208.
« Laatst bewerkt op: 18-09-2022 19:35:39 door V70R^2 »