Vorig jaar APK ging wel goed, toen geen problemen gehad met uitstoot meting. Kan echter zijn dat er toen een oogje is dicht geknepen maar dat is mij niet verteld...
Afgelopen jaar geen zaken veranderd op dat vlak. Vooral rubbers, ophanging, dat soort zaken aangepakt. Wel ander uitlaatspruitstuk (lekte uitlaatgassen), zit nu Japanifold op. Kan dat ermee te maken hebben?
Verdere info nog: Het gaat om een '95 T-5R. Er is dus een M4.4 ECU in gezet, met een speciaal knopje om de 'boot' modus te activeren. In het interieur is een OBD 2 poort gemaakt.
Bij dagelijks gebruik loopt ie (naar mijn mening) gewoon goed, ik heb niks gemerkt (behalve benzine lucht bij doorgassen). Garagehouder vertelde dat als ze de auto op 2500rpm probeerde te houden, hij aan het schommelen was in toerental, ze kregen hem niet stabiel. Daar kan hoge CO waarde vandaan komen (wel/niet inspuiten brandstof) Daardoor vermoeden dat het door ECU zou kunnen komen.
Ondertussen al heel wat 850 ervaring, veel mechanische zaken zelf vervangen etc. Maar op dit gebied ben ik nog echt een leek

Alhoewel ik het wel graag wil leren