Auteur Topic: 850 station, 2,5/20V 1996  (gelezen 405 keer)

Biesbosch

• Robert 2.5 20V
  • Lid 10+
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Volvo 855 2.5 20V Nautic Blue
850 station, 2,5/20V 1996
« Gepost op: 28-11-2022 18:07:18 »
Met enige weemoed willen wij onze fantastische gezinswagen op het forum aanbieden.
De kinderen zijn de deur uit en wij gebruiken hem gewoon veel te weinig..
Dankzij het forum heb ik zelf veel leuke oplossingen kunnen toepassen in de bijna 20 jaar dat wij hem gereden hebben.
Gekocht bij vd Wulp in Spijkenisse in 2003 met een km stand van ca. 145000, huidige stand iets meer dan 280000.
De laatste jaren zijn oa de volgende zaken vervangen:
Fusees voor
Riemschijven rondom
Accu
V70 classic achterlichten.

Natuurlijk verkeerd hij niet in perfecte conditie, airco is lek, hierdoor beslaat de auto, vooral nu.
Dashboard bovenkant is niet meer mooi, leer in bestuurders stoel heeft een scheurtje.
De originele radio en 5 cd wisselaar erin, maar er is iets met de radio, gaat wel aan maar geen geluid en zender in de display.
Rijden doet hij nog steeds geweldig en die halve V10 benzinemotor zal ik gaan missen!
De kleur is nautic  blue, bekleding beige leer.

We hebben 2 sets winterbanden op stalen velg, 4 wieldoppen hiervoor, sneeuwkettingen, defecte beige bagage rolhoes, 2 beige/leverkleurige voorstoelen en een bagagerek  voor achter de achterbank. 
prijs,.. ik zie hem graag naar een liefhebber gaan, komen we denk ik wel uit.
Ik bied hem voorlopig alleen aan op het forum, om onze 850 niet in de handel verloren te laten gaan, nog steeds en steeds meer een iconische wagen.
APK tot augustus 2023

« Laatst bewerkt op: 02-01-2023 21:27:44 door Biesbosch »
Life is a lesson... You'll learn it when your through