Guard 2 troubles

Gestart door ed, Gisteren om 21:27:13

Vorige topic - Volgende topic

ed

Zoals de titel beschrijft: de AB van de 850 is ermee gestopt helaas. De tweede is er al jaren geleden mee gestopt. Beetje te laat, aangezien ik nu niet meer kan controleren of het relais of de AB ermee gestopt is.

Wat gebeurt er als ik de auto open maak met de sleutel: alarm gaat loeien. Als die uitgeloeid is kan ik de AB nog steeds niet inleren. Dus uiteindelijk heb ik nu het relais overbrugd met een draadbrug (werkt hetzelfde als het overbruggingsrelais).

Het vervelende is echter dat ik beide deuren niet kan bedienen met de sleutel. Op een of andere manier werkt de sleutel niet op beide sloten. Kan dat met het alarm te maken hebben? Dat de sloten geblokkeerd worden oid? Het achterklepslot werkt wel, dat is dus nog de enige manier om de auto op slot te krijgen. De sloten krijg ik er ook niet uit aangezien je die een klein stukje moet draaien om ze uit de handgreep te krijgen.

Het liefst krijg ik de AB weer werkend, dus met een nieuwe AB en evt relais 210/211.

Weet iemand antwoord op de vragen? 

En als iemand nog een AB heeft liggen, liefst in combinatie met het alarm relais (groene 210/211) zou dat fantastisch zijn.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!