Diesellen met olie is strafbaar

Gestart door BobaFett, 21-07-2005 15:30:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thuur

Als de benzine meer dan 2 euro per liter gaat kosten dan koop ik een TDI en gooi ik er ZEKER sla-olie in >:(

Maar ik denk het niet (hoop doet leven/wens is de vader van de gedachte) ;D


Gr ;)

rogier

Kunnen we niet een Volvo 850 Club tankstation openen met heel veel korting? ;D

why-not

CiteerIk vraag me af hoe het zit als je in Duitsland biodiesel hebt getankt en dan in Nederland wordt gepakt...kunnen ze toch geen boete voor gaan geven.

1 Europa toch ;) of heb je tegen gestemd :-\

why-not

CiteerVolgens mij kunnen ze dat zo doen.
Ik weet dat als een chauffeur die in Duitsland te hard rijdt en in Nederland bij een controle van zijn tachoschijf wordt geconstateerd dat 'ie te hard gereden heeft geen poot heeft om op te staan. Met andere woorden, je kan niet aantonen dat je dat in Duitsland deed. De constatering wordt immers in Nederland gedaan...

ik denk toch dat dat anders ligt, want je kan met je bonnetje aantonen dat je in d'land hebt getankt.
zo doen (sommige ) watersporters dat ook door in belgie rode diesel te tanken en ermee in nederland te varen.en dan kan je in nederland ook gewoon rooie tanken en zeggen dat je dat in belgie hebt gedaan door je bon te laten zien ;) :D

thuur

Citaat van: Boba Fett op 27-07-2005 19:09:36
CiteerIk vraag me af hoe het zit als je in Duitsland biodiesel hebt getankt en dan in Nederland wordt gepakt...kunnen ze toch geen boete voor gaan geven.

Volgens mij kunnen ze dat zo doen.
Ik weet dat als een chauffeur die in Duitsland te hard rijdt en in Nederland bij een controle van zijn tachoschijf wordt geconstateerd dat 'ie te hard gereden heeft geen poot heeft om op te staan. Met andere woorden, je kan niet aantonen dat je dat in Duitsland deed. De constatering wordt immers in Nederland gedaan...



Je zegt dus dat de bewijslast bij de chauffeur ligt?


Gr ???

Reitse

Minister Veerman heeft onlangs in groningen een Biodieselfabriekje of zoiets geopend, binnenkort (eerstvolgende miljoenennota) gaat er accijns van de biodiesel af. Leuk he

denkweb

voor maximaal 10.000 gebruikers! Wel humor, ben je biodieselrijder 10.001 moet je ineens toch de volle mep bijbetalen na de forse investering in je auto en thuistankinstallatie.