weer een nieuwe Freak

Gestart door patje850tdi, 03-08-2005 10:21:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

patje850tdi

Hallo Allemaal

Gelukkig een site waar ik alles te weten kan komen van een voor mij toch nog wel vreemde auto.
Heb 2 augustus een volvo 850 Tdi automaat gekocht uit eind 1996 met alle opties.. een super auto om in te rijden alleen helaas nog wat kleine kwaaltjes die ik ga proberen te verhelpen deze week.

zal me eerst een voorstellen
ik ben patrick 29 jaar oud en woon in het gooi

hoop hier nog een heel stuk wijzer te worden over het volvo 850 programma.

P.s heb een hele mooie 850T5R gezien (ben aan het bieden om deze voor de vriendin te gaan kopen) maar wie zal er het meest in gaan rijden? ik denk dat ik het antwoord al weet  

sas

Hallo Patje welkom.

Je zult zeker heel wat leren hier. Als je denkt dat je al heel wat weet moet je op het forum kijken. Een nieuw technisch onderwerp zul je niet snel zelf kunnen starten en staat altijd al wel iets op het forum  :)

Enne even fotootjes erbij he? Zelf laten tunen of zo gekocht?
En een erretje erbij voor de 'vrouw', nou dan weet ik wel wie er het meest in rijdt inderdaad.
Of niet natuurlijk, helemaal geen meter  :'(

Succes met de aankoop!

animalT5R

hallo patrick.
Zit het in de naam,om dan een TDI te gaan rijden(geintje boba-andere patrick)
Welke kleur is die,aubergine(paars)?
I.i.g veel plezier van je TDI,enne waar werk je(ga ik daar ook solliciteren ;))
groeten
johan
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

patje850tdi

Heej

Het is een blauwe..zit best wat werk aan maar daar was de prijs dan ook naar (3000 euro)..maar hij zit wel bomvol optie,s hij is van oktober 1996 maar met vol lederen bekleding en alles wat je bijna bedenken kan voor die tijd.
het gene wat er moet gebeuren.
-andere grill
-2 nw voorbanden
-apk
-tik in de motor..(laat ik zo bij de dealer doen)
-verder een dijk van een auto met vreselijk veel power.

tnxie

patje850tdi

johan.


Ik werk voor mezelf...en ach.. dit tdi,tje kost me niet veel (3000 euro) terwijl ze er 5000 voor vroegen maar mensen gingen naar duitsland emigreren.
De t5r valt ook mee..het is een station uitvoering maar een hele dikke met 220 duizend km. heb ik op geboden 6500 euro..heb de volvo tik helemaal te pakken.
:) dus het valt allemaal best mee.

kasper2

he patje welkom bij de club en veel plezier met je auto ,gr kasper2 easy ryder  ;D ;D

The Saint

Mooi Patrick, kun je lekker alle Mercedessen, BMW's en Audi's in het Gooi de ogen uitsteken met je 850  ;)

Welkom op het forum iig.

The Saint, die het geweldig vindt dat je zoveel voor je vriendin over hebt  ;)
(En als je het R niet doorheen krijgt: "Maar schat, het is de veiligste auto die R is, ik wil gewoon dat je veilig onderweg kunt! Dat R'etje?, geen idee wat dat is?")

No shirt no shoes, no pinball