Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

johnn54

vanmiddag (09-04) op de Qpark bij Rotterdam centraal
een blauwe 850 estate met doffe achterlichten, de PG-FJ-**
geen stickert.

Vulk

Pierre blijkbaar. Ik wees naar die 850 (Joke was mee) en kort daarna kreeg ik een sms van Pierre. :)

Piere

Haha ja, ik had je direct herkend :D
Zal nog wel gebeuren, ik kom meer in die buurt de laatste tijd ;)
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

Vulk

Je bent trouwens langs Darius zijn T-5R on air gereden! :)

Piere

No sjips, waar stond die? Dan ga'k die ook es checken :D
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

)()()sT

Na de meeting vanmiddag in zuid Limburg kwam ik in Simpelveld een voor mij onbekende DOP 855 tegen.... met sticker!
De blonde bestuurster keek niet echt op of om  :eusa_eh: :D

Rond kwart voor zeven kwam ik Mevita tegen op de Dentgenbachweg tegen in Kerkrade; dit keer was ik  met de 850  8)

mevita

Citaat van: )()()sT op 10-04-2011 19:58:27

Rond kwart voor zeven kwam ik Mevita tegen op de Dentgenbachweg tegen in Kerkrade; dit keer was ik  met de 850  8)
ow was jij dat , was aan denken , dacht aan jopie maar die heeft geen open dak ,die 850 ben ik nog niet eerder tegengekomen anders had ik wel eerder gezwaaid ;D
gr mevita

V70 TDI

Citaat van: hendrik75 op 09-04-2011 09:35:03

In op en rond gelredome voldoende 850/classics zien staan, maar verder geen aandacht aan besteed, had een beetje haast om binnen te komen ( was laat vanwege file  :) )

Ook bij Roger Waters geweest?

MVeldhuis

Vanmiddag op de A28 net buiten Zwolle richting Hoogeveen.
Ik reed met 170 en haalde jou in, je kwam direct achter me aan en toen ik even afremde om te kijken wat ik achter me aan had ging je er vrolijk vandoor en zag ik je T5 ploatie.
Toen ik je weer inhaalde even vrolijk duimpjes naar elkaar opgestoken en toen ging ik er vandoor (had haast), eindbegroeting met groot licht van jou en panieklampjes van mij.

Aan je grijns te zien was je liefhebber dus zou je maarzo ook hier op het forum kunnen kijken.

850-2.520V-Driver

Op dit moment bij m'n werkgever op 't parkeerterrein!

Dik uitziende V70, maar de RDW geeft bijna geen info weer...?

Zwart, dubbele uitlaat, ''andere'' achterlichten, Pegasus (of Titan?) velgen.

Ik zou zeggen een R AWD, maar de RDW zegt alleen maar dat ie 5 cilinders heeft....
Staat pas sinds 18-02-2011 op naam.

Kenteken: SP-HH-xx

Iemand van hier?

Groeten,

Hasse

mark71

Vanmiddag rond 1 uur in Utrecht een zilvere V70 R met forumsticker 18-KHH-x  :eusa_dance:
Je stond naast een groene T5

gr

markmol

Vanavond rond half elf op de a6 richting lelystad voegde jij (donkere c70 met witte onderdelen(?) stickers op de zijkant) in vanaf de haje/total pomp. Ik seinde nog even met mijn mistachterlicht vanwege je felle lampen! Ik was undercover met de punto evo. Ik moet zeggen dat ik gezien het tijdstip en mijn snelheid op de landingsbaan die de a6 heet, geen forumsticker heb kunnen ontdekken, maar kan me haast niet voorstellen dat je hier niet actief bent!

Marc O.

Rond 8.30 uur op de A58 vanuit Tilburg, net voor afslag Best, een zwarte V70 (R?), XN-TZ-.., met forumsticker. Ik was semi incognito in die dark olive 945, in fuel save modus op de rechter baan.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Spin!

Citaat van: Marc O. op 12-04-2011 08:49:52
In fuel save modus op de rechter baan.

;D dat is 60 km/u in de 5e versn?

Btw, als jij op airport zit, dan heb ik jou ook gezien...ik reed in een BS 854 R-design :)
Ben je ook langs die V50 van de KLPD gereden?

www.vm-parts.nl

Marc O.

Citaat van: Spin! op 12-04-2011 09:08:50
Citaat van: Marc O. op 12-04-2011 08:49:52
In fuel save modus op de rechter baan.

;D dat is 60 km/u in de 5e versn?

Btw, als jij op airport zit, dan heb ik jou ook gezien...ik reed in een BS 854 R-design :)
Ben je ook langs die V50 van de KLPD gereden?

Ja, en slipstreamend achter een vrachtauto ;D (zonder gekheid, was net voor de afslag waar ik de snelweg af moest).

Heb geen V50 gezien, maar ik ga er bij Best altijd af en rijd dan langs de kazerne en via de Spottersweg naar de Luchthavenweg. Is dus een andere route dan jij rijdt, denk ik.
...The Nile isn't just a river in Africa...