Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

maruska

nop steeds ? bij de laatste paar meetings dat ik hem tegenkwam reed hij er ook nog op ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Chris

Citaat van: multiklep op 14-04-2011 10:22:30
Citaat van: Chris op 13-04-2011 20:17:08
Schiekade Rotterdam, hedenmorgen 1100-1130h. Een geparkeerde blauwe 854 met sticker, kenteken: JZ-LP-xx.

Wie o wie?

Dat ben ik dus! Al bijna 2 1/2 jaar in het bezit van deze 850. Binnenkort naar de koppelingkoning in Rheden voor een nieuwe druklagergroep.

Ik parkeer hem daar vaak en woon er vlakbij. Jij werkt daar in de buurt of reed overcde Schiekade?

Ha, kijk.. dat is leuk.

Ik woon op de Schieweg. Kwam over de Schiekade met de tram ;). Mijn auto (S60) staat echter altijd in de wijk en niet langs de doorgaande weg. Jij hebt het voordeel daar van een parallelweg.

Reitse

Gistermiddag rond 15:00, de gouden V70 van Wibren bij Europcar in Stad?

rpakuypers

Vanmiddag rond 14:30 op het parkeerterrein van Windesheim in Zwolle :

Volvo's zijn wel breed, maar 2 vakken ? Het bleef niet onopgemerkt ..............

Groet,
Roger

Jack v

:eusa_think: hij dacht natuurlijjk dat ie hem precies op de streep moest parkeren en das hem aardig gelukt.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

rpakuypers

Citaat van: Jack v op 14-04-2011 22:58:51
:eusa_think: hij dacht natuurlijjk dat ie hem precies op de streep moest parkeren en das hem aardig gelukt.

Yep.  ;D

Groet,
Roger

Jeff

Citaat van: rpakuypers op 14-04-2011 22:36:34

http://www.familiekuypers.nl/images/stories/IMAG0051.jpg

Volvo's zijn wel breed, maar 2 vakken ? Het bleef niet onopgemerkt ..............

Groet,
Roger
Krijg je daar nog een klem voor tegenwoordig als je de auto dubbel zet? Ik dacht dat ze dit niet meer mochten doen...
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Marc O.

Citaat van: Jeff op 15-04-2011 00:35:03

Groet,
Roger
Krijg je daar nog een klem voor tegenwoordig als je de auto dubbel zet? Ik dacht dat ze dit niet meer mochten doen...

Waarom niet? Hij bezet 2 parkeerplaatsen maar heeft er waarschijnlijk maar voor eentje betaald.
...The Nile isn't just a river in Africa...

mikky

Net in Apeldoorn blauwe s70 met dubbele piep en geen sticker.

Justin-850

Citaat van: mikky op 15-04-2011 07:00:50
Net in Apeldoorn blauwe s70 met dubbele piep en geen sticker.

Zie ik vaker rijden maar is volgens mij geen forummer, heb 'm hier volgens mij ook al eens gepost..... ;)

Ties

Gisteren rond 17.20 op de A58 tussen Tilburg en Eindhoven, richting Eindhoven. Een NBP V70 op de vluchtstrook met een omgevouwen kont. Er was blijkbaar een zwarte Toyota Corolla achterop gereden. 2 PSV-supporters in tenue op de vluchtstrook.. Die hebben geen wedstrijd gezien, gok ik. Hoop niet dat 't iemand van hier was en dat het ernstig geweest is.

Spin!

Groet,
Roger

Domme klem...

5 boutjes los, en je reservewiel erop. Thuis de slijptol in alle rust hanteren ;D

www.vm-parts.nl

Teddy81

Net een LBP (Ja echt, Laser Blue Pearl) 855 bij Zeewolde. Met R bumper en 16" Meteors (16" Comets?)
Zag er best grappig uit. Geen sticker gezien.

Ow ja, je kwam vanaf Lelystad, ik haalde je in bij de Shell. ;D

V70R-obert

Voor automaterialen Rijpma in Roden vanochtend een V70R awd saffron met kenteken SF-GZ-**

dita

Citaat van: Ties op 15-04-2011 09:08:48
Gisteren rond 17.20 op de A58 tussen Tilburg en Eindhoven, richting Eindhoven. Een NBP V70 op de vluchtstrook met een omgevouwen kont. Er was blijkbaar een zwarte Toyota Corolla achterop gereden. 2 PSV-supporters in tenue op de vluchtstrook.. Die hebben geen wedstrijd gezien, gok ik. Hoop niet dat 't iemand van hier was en dat het ernstig geweest is.

zonde van de auto, oja en de suporters hebben niets gemist toch??  :-X
Alcohol doesn't solve any problems.....
But then again, neither does milk