Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

markmol

Vanmorgen in de file voor Vries/Tynaarlo op de A28 een mooie 850 met bijzondere wielen, getinte ramen, extra chroomstrips (?) en elandstickers gezien. Ik was wederom onder doeken in de Punto Evo en ben binnendoor via Zeegse naar Assen gereden in 20 minuten. 

GeertM2

Citaat van: dbs1 op 18-04-2011 08:32:33
Vanmorgen om 7.30 op de zuidelijke rondweg in Breda en later op de A58 richting Tilburg:
V70 T5 XG-**-** mét sticker, in de rijdende file nog even gezwaaid.
Dat was ik! Mooie combi hoor, een zwarte V70R met comets (als ik eht goed gezien heb). Maar waar was je achterruitenwisser? ;)

Barry_C70

Did you point and laugh over exaggeratedly at the driver ? :)

Citaat van: markmol op 18-04-2011 09:01:14
extra chroomstrips...

markmol

Spin!

Vanmorgen de 855 van Stephan gespot. Dat waren nog eens tijden hè )()()ST...

www.vm-parts.nl

)()()sT

Ahaha!

Hij rijdt dus nog vrolijk rond; dit in tegenstelling tot zijn opvolger op dit moment  :eusa_eh:

;D

@®-

Mooie gedaan die achterruiten  ;D ;D ;D

Ik heb nog littekens op mijn armen staan.

:evil:

Wout309t

Er staat momenteel in Werkendam op het industrieterrein een schitterende Saffron V70R. Kenteken RX-TD. 18" Pegasus en ernstig verlaagd.

Vanmorgen op de A15 kwam ik er ook al 1 tegen om 07:15 t.h.v. Hardinxveld.
2011 V70 2.0T R-Design MT

johnn54

Vandaag op de statenweg in R'dam geparkeerd zien staan.
HB-JL-**
Geen sticker gezien.
Wel gezien dat de achterlichten heeeeel erg dof zijn (standaardkwaal)
Ik heb nog een complete set liggen, ook dof maar minder (heb zelf nu een V70 set erop zitten).
Als het iemand van hier is en intresse...laat maar weten (PB??)

GeertM2

Citaat van: dbs1 op 18-04-2011 10:14:19
Citaat van: GeertM2 op 18-04-2011 09:29:27
Citaat van: dbs1 op 18-04-2011 08:32:33
Vanmorgen om 7.30 op de zuidelijke rondweg in Breda en later op de A58 richting Tilburg:
V70 T5 XG-**-** mét sticker, in de rijdende file nog even gezwaaid.
Dat was ik! Mooie combi hoor, een zwarte V70R met comets (als ik eht goed gezien heb). Maar waar was je achterruitenwisser? ;)

De jouwe mag er ook zijn, beter gepoetst dan mijn R in ieder geval. Die wisser ligt in de bak. Het wisserblad is stuk, maar ik was toch al op zoek naar een vervanging voor de hele wisser. En daarbij is het handig wanneer je je eigen wisser bij de hand hebt. Valt overigens niet mee, een Clio 2 wisser schijnt te passen, maar ik sluit andere merken niet bij voorbaat uit. Echter na meerdere sloperijen alleen maar bot gevangen...

Ben je op deze route iedere ochtend te vinden?
Die van jouw vond ik er van een afstandje schoner uit zien dan die van mij van dichtbij. Ach ja, het gras bij de buren is altijd groener, had het idee dat ik die van mij ook nodig moest poetsen. Da's het nadeel van zwart!  ;D
Die route meestal maandag ochtend, soms door de week. Mijn vriendin woont in Breda, vandaar.  Ik heb achterop een oversized (43 cm) action flatblade ruitenwisser op zitten. Ziet er ook al wat strakker uit, en klaar voor 3 euro.  :eusa_dance:  Bovendien vind ik dat knikje in de orginele wisser wel fijn, zit ie mooi uit het zicht (van binnen uit).

LQDI

Net te Zenderen een blauwe 855 op columba's reed net bijna bij mij naar binnen in een nieuwe s60. Gaf nog wel n alarmlicht als signaal.

Robster480

Vanmiddag rond half 6 in de drukte op de A28, richting Zwolle, t.h.v. Harderwijk bestuurder in een donkergroene V70 Classic langzaamrijdende drukte rechts voorbij reed en een handje opstak. Daarna helaas niet weer gezien.
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

FGG

Gisteren rond 17:15 tussen Hengelo en Delden: de mooiste alter-I die ik ken gespot. Helaas was ik emt de S40 dus geen wederzijdse herkenning. Een sms bracht opheldering. ;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Kingfisher

Zojuist 12:00 de LS-BP-** in centrum BUNNIK een DOP 855 R met een dame achter het stuur en, zo te zien, kinders in de auto.

ChristRoffel

Gisteravond om +/- 23:00 op de volgens mij Beneluxlaan in Utrecht een V70 SandStone.. met forum sticker!!
Ik stond bijna achter je, maar ging op het laatste moment naar de linkerbaan..!
Wie was jij?! ;)