Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Bas850

Welke witte 850 sedan, volgens mij een alter I, reed op de A6 richting Almere?
Met forumsticker.

bas
"to finish first, you first have to finish"

)0H@N

Citaat van: Jeff op 27-04-2011 01:28:51
Citaat van: )0H@N op 27-04-2011 00:26:50
Dinsdagmiddag rond 15:15 Jeff gespot op de Grotestraat (richting Raalte) in Nijverdal.
En waarschijnlijk ook dinsdagavond nog eens op de Nijverheidsweg in Nijverdal.
Eerste klopt helemaal, heb je helaas niet gezien was je undercover of niet?
Tweede keer zou ook goed kunnen, alleen toen ging het allemaal best wel snel, was met de shortshifter aan het spelen, weet niet of je dat gezien / door had ;D

Voor wat betreft de eerste keer: toen was ik aan het werk en zag je heel toevallig langsrijden.
Ik zat dus niet in de auto. Deze stond voor zover ik weet op dat moment op de parkeerplaats :D .
De tweede keer liep ik heel toevallig even buiten tussen 2 loodsen in waarbij ik een auto heel hard aan hoorde komen rijden en dus even die kant op keek.
Er kwam toen iets voorbij met jouw kleuren het leek erg veel op een 850.
1 + 1 = Mogelijk Jeff. Vandaar mijn waarschijnlijk in de spot. 
Thank you for flying with Volvo.

Jeff

Citaat van: )0H@N op 28-04-2011 01:15:05
Citaat van: Jeff op 27-04-2011 01:28:51
Citaat van: )0H@N op 27-04-2011 00:26:50
Dinsdagmiddag rond 15:15 Jeff gespot op de Grotestraat (richting Raalte) in Nijverdal.
En waarschijnlijk ook dinsdagavond nog eens op de Nijverheidsweg in Nijverdal.
Eerste klopt helemaal, heb je helaas niet gezien was je undercover of niet?
Tweede keer zou ook goed kunnen, alleen toen ging het allemaal best wel snel, was met de shortshifter aan het spelen, weet niet of je dat gezien / door had ;D

Voor wat betreft de eerste keer: toen was ik aan het werk en zag je heel toevallig langsrijden.
Ik zat dus niet in de auto. Deze stond voor zover ik weet op dat moment op de parkeerplaats :D .
De tweede keer liep ik heel toevallig even buiten tussen 2 loodsen in waarbij ik een auto heel hard aan hoorde komen rijden en dus even die kant op keek.
Er kwam toen iets voorbij met jouw kleuren het leek erg veel op een 850.
1 + 1 = Mogelijk Jeff. Vandaar mijn waarschijnlijk in de spot. 
Haha klopt precies het verhaal, je hebt mij nu al zovaak gespot, nu moet ik jou toch ook wel keer gaan spotten ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

reMARKable

Gistermiddag uurjte of 16.15 nabij de kazerne te loosdrecht kwam ik een CY 854 tegen. ( ik in mn saffron C70) we hebben nog gezwaaid, wie was u? ::)

Richard T5R

Wie stond er gisteren rond 19:00 met z'n CY 855 bij snackbar het hoekje aan de middenweg in Amsterdam? Lekker patatje gehaald?

Thys

Wie passeerde ik een uurtje geleden bij het verlaten van Stad aan het Haringvliet? Donkere 855 met R-bumper en naar het leek ook getinte ramen. Ik in een zwarte R sedan met Renault-deurgrepen :eusa_whistle:

macdriver

net een cy estate in het karveel met donkere koplampen en een vrouw achter het stuur(geen sticker)

Bas850

Citaat van: macdriver op 28-04-2011 13:38:29
net een cy estate in het karveel met donkere koplampen en een vrouw achter het stuur(geen sticker)
Wat is dat toch met het Karveel allemaal mooie r'en en t5-r'en met een vrouw achter het stuur.
"to finish first, you first have to finish"

macdriver

geen idee maar wel mensen met een goede smaak qua auto  ;D

mark71

Vanmorgen 7.20 uur op de Amstedijk in A'dam een CY 855 ?-LBR?-??
later in de ochtend een V70R Saffron op de Gooiseweg thv de BP

Wie o wie?? 

mark1976

Vanmorgen rond 07.40u op de N65 bij afslag Vught 855R kenteken PH-... met sticker.
Ik undercover in de silverbullet V70N.
Gevonden op: http://www.carrieretijger.nl/carriere/zelfmarketing/personal-branding

Je ziet een man uit zijn Volvo stappen en denkt: "degelijk, veilig, maar oersaai"

verron

Vanmorgen vroeg ( 6.45) Dopie (in leger pakkie) gezien bij Zwolle, heb nog even voor hem gereden maar ik was alleen aan de forum sticker achterop m'n lichtblauwe Passat ( met eland sticker) te herkennen. Is wel érg mooi  :eusa_clap: die belettering op de zijkant!! Super mooie wagen :eusa_dance:
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

Justin-850

Aan het eind van de middag onderstaande foto geschoten. Wie ben jij? ;) Heb nog een tijdje staan wachten totdat er iemand kwam, maar na een kwartiertje werd het me toch iets te lang :P

Auto was voorzien van volvo-forum stickers en eland stickers. Heb de foto ook al op volvo-forum.nl gezet maar wie weet is deze hier ook bekend ;)

Uploaded with ImageShack.us

De linkse is van mij ;)

Gr. Justin

Jeff

Waar was dit, want in Nijverdal rijd er ook zo'n wagen rond en volgens mij klopt het kenteken ook behoorlijk... :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Justin-850

Owjah, dat is wel handig om erbij te vermelden :P

Het was in Ugchelen, een dorpje bij Apeldoorn. Eigenlijk meer een wijk bij Apeldoorn ;D

Achter de Dekamarkt ;)

Gr. Justin