Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Marc O.

En eveneens vanmiddag op de A2 tussen Utrecht en Amsterdam, rond 14.30 uur ofzo, een zilvergrijze V70R met dubbele pijp en sticker, kenteken 82-DD-..
Ik in de blauwe S80.
...The Nile isn't just a river in Africa...

mjansen

Citaat van: Thys op 01-05-2011 02:23:52
Momenteel in Ens op de P van Het Wapen twee forumwaardige auto's, zwarte 854 T-5 op 18" pegs, kentelen LP-FG-** en een saffron C70 met kenteken TP-BH-**. Bekenden?

die t-5 is van forumlid kolluk en die c70 komt ook uit de buurt van ens

)0H@N

Vanavond op de kruising met de Kerkstraat in Nijverdal heel even achter Jeff gereden.
Dit was om 20:22. Weer een spot dus.
Nu was ik met de rode 855
Thank you for flying with Volvo.

Jeff

Citaat van: )0H@N op 01-05-2011 21:51:58
Vanavond op de kruising met de Kerkstraat in Nijverdal heel even achter Jeff gereden.
Dit was om 20:22. Weer een spot dus.
Nu was ik met de rode 855
Haha, heb ik je weer niet gespot... :( Gaat lekker of niet...
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

jrkalf

Vanmiddag op de A12 net voor Utrecht kwam ik een gele banaan tegen ZONDER forum sticker. Asjemenou!
Even stealthy achter de banaan gekropen om het kenteken op te schrijven en vervolgens er langs te rijden.. maar al toen ik het kenteken zag, was het een bekende.

Jaja, Cas gespot op de A12.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

jrs2k3

Volgens mij net Hans duiven gespot, 855 met forum sticker en een sticker van gemeente Meppel. Was bij knooppunt lankhorst, was zelf met de rooie golf

DD

Citaat van: Rudy-M op 30-04-2011 20:23:03
Sticker gespot op een witte S70 met zwarte ABM-koplampen, Schipholweg/N232 ri Badhoevedorp. Sorteerde voor om naar links de Amsterdamse Baan, richting A9 of Amsterdam te gaan.

Kwam zelf vanuit Schiphol (net gewerkt) met stoflaag en hamburger. En incognito met NT-stickers op de zijruitjes ;D

Dat was ik, ik word alleen gespot als die wagen goor, stuk of onderdelen mist. misschien moet ik stoppen met wassen en hem repareren. heb jou niet gezien, dat zou kunnen omdat ik wat versuft was omdat de airco te barsten is.

Hans Duiven

Citaat van: jrs2k3 op 02-05-2011 08:16:54
Volgens mij net Hans duiven gespot, 855 met forum sticker en een sticker van gemeente Meppel. Was bij knooppunt lankhorst, was zelf met de rooie golf

Grappig, dat was een ex 855 van mij. De nieuwe eigenaar heeft de stickers laten zitten  ;D

Maar nu staat de hele dag al deze zwarte opgeleukte alter l bij mij in de straat:

Met forumsticker op het achterste zijruitje

Een bruine krullenbol zo te zien. Ik stond net boven toen hij wegreed.
Schandelijk genoeg door gebruik makend van onze oprit!

Hans

Rutger B

Zondag in heerenveen roerdomplaan 855 R blauw  sticker van het andere Volvo forum.

Rudy-M

Citaat van: DD op 02-05-2011 09:34:16
Citaat van: Rudy-M op 30-04-2011 20:23:03
Sticker gespot op een witte S70 met zwarte ABM-koplampen, Schipholweg/N232 ri Badhoevedorp. Sorteerde voor om naar links de Amsterdamse Baan, richting A9 of Amsterdam te gaan.

Kwam zelf vanuit Schiphol (net gewerkt) met stoflaag en hamburger. En incognito met NT-stickers op de zijruitjes ;D

Dat was ik, ik word alleen gespot als die wagen goor, stuk of onderdelen mist. misschien moet ik stoppen met wassen en hem repareren. heb jou niet gezien, dat zou kunnen omdat ik wat versuft was omdat de airco te barsten is.

Haha, de C70 was een stuk viezer. Je viel meer op door de zwarte ABM's. De standaard 850's en x70's vallen mij niet meer op. Zijn er veel van in Haarlem en omgeving.

san

Vanmorgen rond 7uur CY 855  N302 vanaf Harderwijk ri Lelystad daar dook je de A6 richting het Noorden op....toen was ik je kwijt ;) Iets met 33 TJ

v40pokemon

vanochtend in Maasbree een DOP met kenteken **-SJ-BT. Ik was met de beige Cadirelax  :eusa_silenced:

BBS

Aan de Groenewegenstraat aan de zijkant van Profijt Meubel/Keukenconcurent/Beter Bed staat tegenwoordig (bijna elke dag) een hele mooie witte alter1 855 :eusa_drool:
Alleen de achterlichten units zijn vervangen door van die autostyle dingen :eusa_snooty: Binnenkort een keer een fotootje maken....

Toevallig iemand die hier bekend is ???
Volvoloos....

FGG

Citaat van: BBS op 03-05-2011 10:58:21
Aan de Groenewegenstraat aan de zijkant van Profijt Meubel/Keukenconcurent/Beter Bed staat tegenwoordig (bijna elke dag) een hele mooie witte alter1 855 :eusa_drool:
Alleen de achterlichten units zijn vervangen door van die autostyle dingen :eusa_snooty: Binnenkort een keer een fotootje maken....

Hebben we ook een plaatsnaam?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

BBS

Citaat van: FGG op 03-05-2011 11:03:23
Citaat van: BBS op 03-05-2011 10:58:21

Hebben we ook een plaatsnaam?

Euhhmmm :-[ ja was ik vergeten, maar hij staat hier bij ons in 't Ogeveene. (Hoogeveen)
Volvoloos....