Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Sem

Citaat van: Bouke op 16-05-2011 19:53:23
Nathalie had wel een forumer gespot ,een groene(dop?) 854 (GL-RL-XX) thv Zoetermeer op de A12,wie bent U :eusa_think:
Zal geen DOP zijn geweest.. aan kenteken te zien is het een '93er en toen was DOP er nog niet. Zal wel Onyx of Pertol zijn.

Tacticus

Hey,...
Toch maar even met deur in huis vallen wat dit topic betreft.
Het idee hier achter is leuk, een beetje Volvo`s (stickers) spotten, en daar moet ook niets aan veranderen, maar ik vraag me af of ik de enige (zeikerd  :eusa_pray:) ben die wel een beetje vraagtekens heeft bij sommige reacties en dan vooral op het punt van privacy.
Ik zie met enige regelmaat straatnamen, tijdstippen langskomen waar en hoelaat een Volvo zou zijn gezien of waar er dagelijks eentje staat.
Het lijkt mij niet voor iedereen even leuk als er af en toe met naam en toenaam adressen worden gezet bij waar een bepaalde volvo is te vinden.

Het zou nu erg gemakkelijk zijn als mensen nu reageren met: "Heb je iets te verbergen ?" of, " Stel je niet zo aan." o.i.d  maar dit is niet het geval.
Het is wel zo dat bv in het soort werk waar ik persoonlijk m`n geld in verdien het niet leuk is als mensen via internet zo gemakkelijk info krijgen en kunnen traceren waar en wanneer iemand ergens is (geweest).
En ook eventuele "slechte gedachten" van iemand die bv op bestelling onderdelen van je/een Volvo gaat slopen.
Ik persoonlijk vind dat het best moet kunnen als iemand zegt een Volvo te hebben gespot op de A28, A6 o.i.d
En evt de eerste twee cijfers/letters op een plaat, want dan weten de meesten van zichzelf wel dat ze er mee bedoeld worden.
Ik hoop op reacties, en voor de duidelijkheid, ik wil niet overkomen als een of andere zeikerd, maar privacy (om wat voor redenen dan ook) is voor iedereen iets anders en dat is goed om te respecteren lijkt me.
Als iemand zijn of haar Volvo hier op het forum zet incl. kenteken e.d dan is dit zijn of haar eigen keus.

Mvg.

rogerV701998

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,20901.0.html

"Om privacy-redenen is het niet toegestaan om foto's met herkenbare kentekens te posten, zonder expliciete toestemming van de voertuigeigenaar. Indien toestemming door de eigenaar is verleend moet dat bij de betreffende foto worden vermeld. Uitzondering geldt voor een foto die elders op het internet is geplaatst."

Soms glipt er wel eens eentje door ja.

Wout309t

Kentekens worden hier toch altijd al niet compleet genoemd/afgebeeld?
Ik maak me er zelf sowieso nooit druk over eerlijk gezegd..
2011 V70 2.0T R-Design MT

Jack v

Sorry maar dit topic bestaat al sinds 2004 en ij bent de eerste die er over valt 2 posts hierboven staat dat er geen volledige kentekens toonbaar mogen zijn hetzij met toestemming of door je zelf geplaatst.
Als je niet wilt dat je gezien of gespot word auto thuis achter een gesloten deur neerzetten.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Tacticus

"Jack V"

Het jammer dat jij dit zo zegt/denkt en dat jij vind dat iemand dan maar niet op straat moet rijden o.i.d
Maar als je goed gelezen zou hebben wat en hoe ik mijn reactie heb geplaatst had je deze reactie vast niet geplaatst.
Misschien is dit gelijk ook de reden waarom ik de eerste ben die deze reactie heeft gegeven, die niet is bedoeld om mensen af te keuren op wat zij vinden, doen of denken, maar gewoon om er eens bij na te denken wat iemand anders er misschien van zou vinden.
Ik kan me goed voorstellen dat mensen niet meer durven te zeggen wat ze willen zeggen wat ze vinden of denken omdat ze het niet prettig vinden als ze hierna "buiten de boot vallen".
Ik hoop dat er ook nog mensen zijn die wèl iets kunnen vinden wat ik had geschreven en misschien iets minder kort door de bocht zijn.

Mvg.

thuur

Citaat van: Tacticus op 18-05-2011 18:11:29
Hey,...
Toch maar even met deur in huis vallen wat dit topic betreft.
Het idee hier achter is leuk, een beetje Volvo`s (stickers) spotten, en daar moet ook niets aan veranderen, maar ik vraag me af of ik de enige (zeikerd  :eusa_pray:) ben die wel een beetje vraagtekens heeft bij sommige reacties en dan vooral op het punt van privacy.
Ik zie met enige regelmaat straatnamen, tijdstippen langskomen waar en hoelaat een Volvo zou zijn gezien of waar er dagelijks eentje staat.
Het lijkt mij niet voor iedereen even leuk als er af en toe met naam en toenaam adressen worden gezet bij waar een bepaalde volvo is te vinden.

Het zou nu erg gemakkelijk zijn als mensen nu reageren met: "Heb je iets te verbergen ?" of, " Stel je niet zo aan." o.i.d  maar dit is niet het geval.
Het is wel zo dat bv in het soort werk waar ik persoonlijk m`n geld in verdien het niet leuk is als mensen via internet zo gemakkelijk info krijgen en kunnen traceren waar en wanneer iemand ergens is (geweest).
En ook eventuele "slechte gedachten" van iemand die bv op bestelling onderdelen van je/een Volvo gaat slopen.
Ik persoonlijk vind dat het best moet kunnen als iemand zegt een Volvo te hebben gespot op de A28, A6 o.i.d
En evt de eerste twee cijfers/letters op een plaat, want dan weten de meesten van zichzelf wel dat ze er mee bedoeld worden.
Ik hoop op reacties, en voor de duidelijkheid, ik wil niet overkomen als een of andere zeikerd, maar privacy (om wat voor redenen dan ook) is voor iedereen iets anders en dat is goed om te respecteren lijkt me.
Als iemand zijn of haar Volvo hier op het forum zet incl. kenteken e.d dan is dit zijn of haar eigen keus.

Mvg.

Je hebt (ergens) helemaal gelijk, en deze discussie is al talloze keren gevoerd. Het enige wat ik er nog over kwijt wil: je wilt niet weten wat hier af en toe voorbij komt:
- extreme close-ups van de sleutel
- zeggen waar je je autosleutel altijd legt in je huis
- foto van de auto voor de deur en 2 topics verder dat je lekker op vakantie gaat
- telefoonnummers
- foto's met verboden bezit
- bekentenissen van illegale praktijken
- etc.etc.

Men vergeet blijkbaar dat je dit net zo goed in de lokale supermarkt op het prikbord kan hangen, omdat de hele wereld het kan lezen en men niet bewust is van de gevolgen. Dat je niets te verbergen hebt: prima. Dat je geen moeite hebt met een marketing profiel wat verkocht wordt (nooit opgevallen dat die Google advertenties altijd in jouw buurt zijn of over producten gaan waar je je mee bezig houdt?), ook prima. Maar voor b.v. identiteitsfraude zijn heel weinig gegevens nodig.

En nu terug naar de gespotte medeVolvist, of verder in een ander topic!

Gr :police:

Svenneh

Gister op de A28 richting het Harde/Zwolle, rond 4 uur een groene 850 met thuiskomertjes. Geen sticker, geen kenteken. Zal alleen een blonde dame in :).

Tacticus

Vandaag een schitterende rode C70 gespot (Leek net alsof hij zo uit de spuiterij was/is gerold, zo mooi) met volgens mij 17 inch velgen.
Dit was was in het Overijsselsche land  :eusa_shhh:.

Sbv

Als je echt niet herkend wil worden, zorg dan dat je niet in een opvallende auto rijdt en houd je verre van alle fora.

Persoonlijk lig ik er niet zo heel wakker van dat iemand mij bijv gezien zou hebben op een bepaalde plaats of tijdstip. Mocht dat niet gewenst zijn, tja...

ulkeman

vandaag weer eens gespot bij deltion in zwolle.
donker blauwe s70 R
met gele eland stickers aan de zijkant iemand van hier toevallig?
reed met me 850 net voor je langs op het kruispunt.

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Chris

Afgelopen zondag, eind van de middag, op de A59 richting Willemstad Storm480...

Volgende keer wel even zwaaien he, als ik met gevaar voor eigen leven mezelf omdraai om een snelle 'wuif' eruit te gooien ;D.

hendrik75

Citaat van: Sbv op 19-05-2011 00:21:53
Als je echt niet herkend wil worden, zorg dan dat je niet in een opvallende auto rijdt en houd je verre van alle fora.

Volvo rijders die niet gespot willen worden lezen dit ws. ook niet.   :-\

( is hier al een apart topic voor? )

Justin-850

Citaat van: hendrik75 op 19-05-2011 08:45:01
Citaat van: Sbv op 19-05-2011 00:21:53

Volvo rijders die niet gespot willen worden lezen dit ws. ook niet.   :-\

( is hier al een apart topic voor? )

En als ze het lezen hoeven ze toch niet te reageren dat zij het waren ;)

Ik snap de discussie wel, maar laten we verder gaan met gespotte Roffels jongens ;)

Maakt dit topic leuker :P

Gr. Justin

theovh

Citaat van: Hen3 op 08-07-2004 08:57:13
In navolging op het succes van de Forum-sticker...

Plaats hier een bericht als je een auto MET sticker hebt zien rijden of staan en kom er achter wie dat nou was!

Volgens de topicstarter moet je een stikker kopen als je gespot wil worden!
Probleem opgelost?
Wat heb je aan  veel paardekrachten als er een ezel achter het stuur zit.