Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

irian paul

Gister avond, ankelaarse weg. ik was undercover in een cinq sporting.

Een prrrachtig mooie rooie 855 R (100% arjan) met een vrouw aan het stuur met arjan ernaast volgens mij.

Justin-850

Die kans is inderdaad zeer groot in het Apeldoornse ;)

Marc O.

Citaat van: irian paul op 27-05-2011 14:26:28
Gister avond, ankelaarse weg. ik was undercover in een cinq sporting.

Een prrrachtig mooie rooie 855 R (100% arjan) met een vrouw aan het stuur met arjan ernaast volgens mij.

Nou ja, "prachtig", behalve het interieur dan  :P ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

hendrik75

Zojuist een schitterende 854 T5-R op de A44 voor openstaande Kaagbrug, geen sticker (dus ook geen kenteken of foto.) bestuurder goedkeurende blik toegeworpen....

Mijzelf in de antraciet 855 T-5 Mét sticker en (levende) Bull-terrier tegen het raam geplakt kwam rechts voorbij ;D

Arjanestate

Gistwravond op de A28 twee s70(?) Tdi's op volle snelheid aan het in voegen bij vathorst, beste rookpluimen te zien ;D
854 T-5 ROOD 1994

Chris

Gisteren begin van de middag op de bocht van de A4 naar de A13 bij Den Haag een V70 op zo te zien dikke velgen met een aanhangert erachter met een wit busje erop. Ik zwaaide nog even. Wie o wie?

thijsj

Is de eigenaar van het koppeltje CY 855 T-5R's in Rotterdam (De Esch) hier actief? Kentekens **-NLS-* en **-RHF-*... @Spin!, je hebt een pb ivm het register :)

jrkalf

muahaha, ik ben weer niet gespot. Ik ben notabene helemaal dwars door het land geweest gisteren en heb 375km op de teller gezet door een retourtje Nootdorp - Lochem uit te voeren... ;D
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

grijzev70tdi

Citaat van: jrkalf op 29-05-2011 18:50:03
muahaha, ik ben weer niet gespot. Ik ben notabene helemaal dwars door het land geweest gisteren en heb 375km op de teller gezet door een retourtje Nootdorp - Lochem uit te voeren... ;D

Heb geen T-5R gezien in het wonder mooie lochem ;D. Was dan even naar de het tankstation gekomen, moest werken daar
Grolsch, het klinkt al lekkerder

The Demon

Citaat van: jrkalf op 29-05-2011 18:50:03
Als je nu eens wat rustiger reed, zou dat helpen om gespot te worden? ;D
Die groene streep over 'sherenwegen kan niemand identificeren. :eusa_whistle:

Groet,
The Demon.

jrkalf

Goedemorgen Nijmegen!
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

coyote1980

Citaat van: Thys op 26-05-2011 19:51:39
3 Kwartier geleden op de A28 Nieuwleusen richting Zwolle een gele 855 met iets van een sticker linksonder op de achterruit. Mikky?
Dat ben ik geweest! 8)
1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
1995 Volvo 480 Turbo Collection#12 Dark Green Metallic

Rovanvel

vanochtend rond 8:30-8:45 een mooie donkerblauwe V70 gezien op de A8, zwarte velgen/zilveren rand. 36-FP-?? werd volgens mij bestuurd door een vrouw :)

)()()sT

Jopie850 op de A79 naar Maastricht ;)

rogerV701998

Citaat van: )()()sT op 30-05-2011 12:28:10
Jopie850 op de A79 naar Maastricht ;)

Ben je nog steeds onderweg naar je werk? :o ;D